مشروح اخبار


» انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت



طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و مهارتی آموزشکده سما واحد دهدشت منصوب شد.

طی حکمی از سوی دکتر کرم جانی پور دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و مهارتی آموزشکده سما واحد دهدشت منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و مهارتی آموزشکده سما واحد دهدشت با حضور دکتر عمرانی نژادریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در محل آموزشکده سماء واحدبرگزار شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، در این جلسه ابتدا دکتر یوسف عمرانی نژادضمن تقدیر و تشکر از زحمات حاج محمدتقی خبره ، انتصاب آقای علی اکبر آذرکمان به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و مهارتی اموزشکده سما واحد دهدشت تبریک گفتند.

ایشان با اشاره به سیاست های ابلاغی در خصوص توسعه سما، توسعه مدارس را یکی از اولویت های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی دانستند و خواستار اهتمام همه مسئولین مربوطه در سما و تغییر رویکرد در این خصوص شدند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کردند رشد و توسعه دانشگاه را باید از مدرسه شروع کنیم و برای توسعه آموزش عالی باید توجه ویژه ای به مدرسه داشته باشیم. ا



تاریخ انتشار : 23 فروردین 1399, 21:37



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت منصوب شد
  • انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت
  • تغییرات در دانشگاه آزاد دهدشت .گچساران
  • انتصاب جدید در شهرستان بهمئی/سرپرست دانشکده علوم انسانی منصوب شد
  • دو انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟