مشروح اخبار


» اقدام شایسته خودرو سازی کارمانیا در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی +عکس



بیش از ۵۰ روز از ورود کرونا ویروس یا همان کووید ۱۹ به ایران می‌گذرد و در این روزها، بیشترین مشکلات متوجه کادر درمانی بوده است که می‌بایست در خط مقدم مبارزه با این بیماری، از جان خود بگذرند.

 

پایان کابوس ویروس کرونا موضوعی است که ذهن اغلب مردم را به خود مشغول کرده است به خصوص وقتی هر از چند گاه ادعای کشف دارو یا واکسنی برای این بیماری مطرح می‌شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی باهدف کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در کشور در قالب دو طرح اجتماعی و هوشمند مصوب گردید.

شیوه اجرای این طرح به این صورت بوده که صرفا افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راک نیوز ؛ شرکت خودروسازی کارمانیا، در راستای اهمیت طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدام به اجرایی کردن این طرح در نام کارخانه کرده است .

بنابراین گزارش ، این خودروی سازی که بصورت لاتین "   karmania   " نوشته می شود با جداسازی حرف " k " به اهمت و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی در راستای شکستن زنجیره انتقال کووید 19 پرداخت و از مردم بخاطر اینکه فاصله گاری اجتماعی را رعایت می کنند سپاسگزاری کرد. 

 
اقدام شایسته خودرو سازی کارمانیا در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی +عکس

گفتنی است ، شرکت خودروسازی کارمانیا، در سال 1386 تاسیس شد. این شرکت، با هدف اصلی راه‌اندازی و توسعه خطوط پیشرفته تولید خودرو سواری از برندهای معتبر جهانی و ایجاد اشتغال در منطقه بم فعالیت می‌کند.

 

سالن‌های تولید این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم، واقع شده است و به عنوان یکی از قطب‌های اشتغال‌زایی، نقش موثری در استان کرمان دارد. نام این شرکت خودروسازی از نام باستانی کرمان، که کارمانیا بوده، برگرفته شده است و معنای آن محل تلاش و کار و سازندگی است.

 

به گزارش راک نیوز، خودروسازی کارمانیا ، از جمله شرکت های خودروسازی است که علاوه بر مقابله با ویروس کرونا طی سال های گذشته با ویروس تحریم جنگیده و علیرغم تمامی مشکلات تاکنون توانسته نسبت به تعهدی که به مشتریان خود داشته است ایفای تعهد نموده است.

 



تاریخ انتشار : 24 فروردین 1399, 19:01



» اخبار مرتبط:

  • رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:پلمب ۴۴ واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با ویروس کرونا 
  • توضیحات روابط عمومی خودروسازی کارمانیا به موارد مطرح شده در راک نیوز
  • کنترل ترددها در دهستان راک در مقابله با کووید ۱۹/قدردانی فرمانده سپاه کهگیلویه از تلاش های صورت گرفته
  • قدردانی از تعامل و پاسخگویی روابط عمومی خودرو سازی کارمانیا
  • اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در استان کهگیلویه و بویراحمد / راه اندازی مرکز سی تی اسکن و مرکز ام آر آی تا چند روز آینده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟