مشروح اخبار


» جزئیاتی تازه از کرونایی شدن تعدادی از کادر درمانی در شهرستان کهگیلویه



درحالیکه انتظار میرفت با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا رو به کاهش باشد اما به یکباره تعداد 50 نفر به مبتلایان کووید 19 در کهگیلویه وبویراحمد اضافه گردید.

از یکی دو روز گذشته خبر افزایش ناگهانی تعداد مبتلایان به کووید 19 در شهرستان های باشت ، کهگیلویه ولنده محور رسانه ها قرار گرفت و موضوعات  مبنی بر تاخیر در پرداخت هزینه آزمایشات و بدهی مالی باعث تاخیر در اعلام نتایج نمونه هایی شد که گفته شده مربوط به هفته دوم فروردین ماه بودندولی این ادعا توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته تکذیب گردید.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ افزایش ناگهانی 13 فرد مبتلا به کرونا در کهگیلویه شوکی بود که بار آن وقتی دوچندان گردید که خبر آمد این افزایش مربوط به کادر درمانی می باشد وهمین میزان نگرانی ها را در جامعه فزونی بخشید.

برخی از رسانه ها از ابتلای رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بعنوان یکی از مبتلایان به کرونا در حوزه درمان  خبر دادند و به نقل از دکتر خادمی یاد آور شدند : خوشبختانه شرایط وی در حال حاضر مطلوب و این مقام مسئول بگفته خودش پس از استراحت و بهبهودی به محل کار برگشته است.

یک منبع آگاه به راک نیوز گفت : علاوه بر رئیس بیمارستان ، 3پرستار که یکی از آنها از بخش کرونایی ها بوده ، یکی از کادر اتاق عمل ، یک ماما و یکی از پرسنل درمانگاه از دیگر افراد مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان کهگیلویه می باشند.

گفتنی است ، کادر درمانی از اولین پیشتازان در خدط مقدم مبارزه با ویروس هستند که در طی 53 روز گذشته تعدادی از بهترین سرمایه های انسانی و متخصص کشور در حوزه درمان وسلامت در این راه جان خود را از دست دادند تا بهبهودی را به بیماران ارزانی دارند.
به گزارش راک نیوز ، شهرستان کهگیلویه در حال حاضر با 44 مورد مثبت به کووید 19 پس از یاسوج بیشترین افراد مبتلا به کرونا را دارا می باشد .
شهرستان بویراحمد بیشترین و بهمئی کمترین افراد مبتلا به ویروس را در کهگیلویه وبویراحمد دارد.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1399, 06:31



» اخبار مرتبط:

  • فوری / تازه ترین آمار مبتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • فوت اولین کرونایی در رستم,افزایش مبتلایان در ممسنی
  • فوری/افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد +آمار
  • اولین فرد مبتلا شده به کرونا در چین شناسایی شد
  • آمار مبتلایان به کرونا ویروس به تفکیک شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟