مشروح اخبار


» کشف بیش از ۵۹ کیلو تریاک در یاسوج



رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۵۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یکدستگاه خودروی پژو پارس در محور شیراز-یاسوج خبر داد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۵۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یکدستگاه خودروی پژو پارس در محور شیراز-یاسوج خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ایرج بختیاری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محور شیراز به یاسوج ، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار مآموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ، حین انجام ایست و بازرسی در محور شیراز به یاسوج ؛ خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر دستور توقف دادند.

بختیاری تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیرهوایی و سپس به سمت لاستیک ها خودرو نیز متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۵۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1399, 07:12



» اخبار مرتبط:

  • کشف ۳۷ کیلو تریاک در یاسوج
  • کشف بیش از 200 کیلو تریاک در یاسوج
  • کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو پژو در گچساران
  • کشف 209 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف 127 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟