مشروح اخبار


» با دستور معاون اول رئیس جمهور؛ عملیات اجرایی ساخت 721 واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد



پیش از ظهر امروز نشست ویدئو کنفرانس استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  با حضور وزیر راه و شهرسازی ، وزیر آموزش و پرورش و استانداران، مدیران کل راه و شهرسازی و مدیران کل آموزش و پرورش 11 استان کشور برگزار شد.

عملیات اجرایی ساخت 721 واحد  مسکونی ویژه فرهنگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش راک نیوز،  پیش از ظهر امروز نشست ویدئو کنفرانس استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور  با حضور وزیر راه و شهرسازی ، وزیر آموزش و پرورش و استانداران، مدیران کل راه و شهرسازی و مدیران کل آموزش و پرورش 11 استان کشور برگزار شد.
در این نشست عملیات اجرایی 14 هزار و 564 واحد مسکن فرهنگیان در 11 استان کشور از جمله تهران، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مرکزی، سمنان، زنجان و بوشهر با دستور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.
 
حسین کلانتری در این نشست ضمن تبریک هفته معلم، اظهار داشت: عملیات اجرایی تعداد 16 هزار و 838 واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در سال 92 به دولت تدبیر و امید واگذار شد که اکنون این پروژه 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: از این تعداد 15 هزار و 500 واحد احداثی واگذار شده و تا یک ماه آینده مابقی نیز آماده واگذاری است.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 14 هزار و 564 واحد اقدام ملی مسکن در سطح کشور، بیان کرد: از این تعداد 3 هزار و 736 واحد مسکونی سهمیه استان است که 5 هزار نفر متقاضی داشتند.
وی افزود: از این تعداد 721 واحد ویژه فرهنگیان است که تعداد 4 هزار و 111 فرهنگی متقاضی بودند.
.
وی اظهار داشت: تمامی اراضی واحدهای مسکونی ویژه فرهنگیان متعلق به خود  آموزش و پرورش است.
 
کلانتری خواستار توجه ویژه معاون اول ئریس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برای به روز کردن پروازهای فرودگاه یاسوج شد.
 
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در این نشست عملکرد  استان کهگیلویه و بویراحمد برای کنترل بیماری کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امید است هر چه زودتر سایه شوم این بیماری از سر جهانیان و ملت ایران دور شود.
وی با تاکید بر اینکه برقراری پرواز حق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است، بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی قول مساعد می دهند که در فرصت کوتاهی شرایط لازم برای برقراری  پروازها را ایجاد کنند.
جهانگیری با اشاره به اینکه امروز عملیات اجرایی 14 هزار و 564 واحد مسکن فرهنگیان در 11  استان آغاز شد، عنوان کرد: وضعیت معیشت فرهنگیان یکی از دغدغه های اصلی حکومت است.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت زندگی فرهنگیان در ارتقای توانمندی نظام آموزش کشور تاثیر به سزایی دارد، گفت: امید است هیچ فرهنگی از مشکل نداشتن مسکن در کشور رنج نبرد.
جهانگیری مهم ترین شاخص وضعیت کرونا را توجه جدی به وضعیت اقشار آسیب پذیر دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش باید به وضعیت پساکرونا به صورت ویژه توجه داشته و ضمن احصای چالش ها از ظرفیت های جدید برای ایجاد افق های روشن استفاده کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: در سال جاری بحث مسکن اولویت نخست کشور در حوزه اقتصادی است و اکنون اقتصاد ما تحت تاثیر کرونا و تحریم با افتی در تولید رو به رو شده که ب اتوجه به انتخاب شعار سال به نام "جهش تولید" از سوی « مقام معظم رهبری » باید بر روی مسئله تولید تمرکز کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بیش از 11 میلیون دانش آموز اکنون از فرصت جدیدی برای آموزش در فضای مجازی برخوردار هستند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد



تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1399, 14:03



» اخبار مرتبط:

  • 1686واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد آماده واگذاری است
  • سه هزار و 402 واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد آماده واگذاری است
  • 368 واحد مسکن مهر گچساران آماده واگذاری است
  • واگذاری حدود ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان کهگیلویه وبویراحمد/جزییات
  • افتتاح 2200 واحد مسکن مهر در بهبهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟