مشروح اخبار


» حمایت از تولید درشهرکها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد/ شهرک صنعتی «یاسوج ۴» آماده سرمایه گذاری



مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:کارآفرینان‌، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری درشهرک ها و نواحی صنعتی استان حمایت ویژه می شوند.

سید هاشم موسوی جهان آباد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهار کرد: در بحث توسعه صنعتی یکی از مولفه های اصلی فراهم نمودن زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری است که شهرک های و نواحی صنعتی با داشتن زیرساختهای مناسب در تحقق این مهم گامی های خوبی برداشته است. موسوی جهان آباد ابراز داشت: با توجه به هدفگذاری و برنامه ریزی انجام شده سال 99 توسعه کمی و کیفی شهرک ها و نواحی صنعتی تقاضا محور، تملک و ایجاد زیرساختهای سرمایه گذاری برای احداث شهرک ها و ناحیه صنعتی در دستور کار قراردارد.
موسوی افزود: با توجه به محدودیت های واگذاری از حیث مساحت عرصه های صنعتی در برخی از شهرک ها و نواحی صنعتی استان که نیازمند خرید زمین و توسعه می باشد که خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه تملک و خرید زمین صورت گرفته است و در آینده نزدیک با تکمیل زیرساخت به فضای صنعتی استان افزوده خواهدشد.موسوی جهان آباد در ادامه گفت: افزون براین نگاه ما بر توسعه ظرفیت های دیگر شهرک ها و نواحی صنعتی کمتر برخوردار استان برای استقرار و فعالیت واحدهای تولیدی بزرگ نیازمند زمین و فضای بیشتری دارند، می باشد و آماده جذب سرمایه گذار در راستای تحقق شعار جهش تولید هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بطور مثال در سال ۹۸ توسعه زیر ساخت های شهرک صنعتی یاسوج ۴ با انجام آسفالت و کانال سیلاب انجام شده است، اظهار داشت: این شهرک موقعیت مناسبی برای تولید و رشد صنعت استان دارو از سرمایه گذاران برای استفاده از این ظرفیت ودیگر ظرفیت های مستتر در شهرک های صنعتی استان دعوت می کنیم.



تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1399, 10:01



» اخبار مرتبط:

  • افزایش 300 درصدی واگذاری زمین و زیرساخت به متقاضیان سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعطای مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی دهدشت 2
  • فعالیت 4 شهرک و ناحیه صنعتی در گچساران و باشت/ ایجاد زیر ساخت مشوق اصلی سرمایه گذاری
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دارد
  • حضور ۱۱۰ واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه‌های کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟