مشروح اخبار


» معرفی برگزیدگان جشنواره عکس سردار دل‌ها



مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از معرفی برگزیدگان جشنواره «سردار دل‌ها» خبر داد.

به گزارش راک نیوز ، اسکندر یارنسب با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره عکس سردار دل‌ها در سال گذشته گفت: شهید سردار سپهبد سلیمانی در طول عمر پربرکت خود به‌عنوان یکی از فرماندهان بزرگ عرصه دفاع مقدس و محور مقاومت؛ مجاهدت، فداکاری و رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند و تصاویر زیادی از زندگی پرافتخار ایشان در عرصه‌های مختلف در سطح کشور و منطقه وجود دارد.

وی افزود: این تصاویر در مناسبت‌های مختلف توسط عکاسان، هم‌رزمان و مردم گرفته‌ شده است و گنجینه‌ای بسیار ارزشمندی از دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع محور مقاومت هستند و بر همین اساس فراخوانی برای دریافت این آثار از سوی اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد اعلام شد.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقبال بسیار خوب، از ارسال بیش از ۳۰۰۰ عکس به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: هیئت داوران پس از بررسی از بین آثار واصله ۱۰۵ اثر برای مرحله نهایی جشنواره و راه‌یابی به نمايشگاه انتخاب کردند.

یارنسب افزود: بنابر نظر داوران در بخش شهید حاج قاسم با شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس «محمدرضا عباسی» به عنوان نفر دوم و «محمد دارویی» به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش شهید حاج قاسم در گلزار، یادواره و مراسم شهدا نیز «احمدرضا اخوان» به عنوان نفر دوم و عکاس يكی از سایت‌ها به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

در این بخش «مجید حق دوست» از خبرگزاری مهر و «محمد اسماعیل سعیدی راد» به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی افزود: در قسمت مراسم وداع و تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم از عراق تا کرمان نیز «مجید خانی» از خبرگزاری ایسنا به عنوان رتبه نخست، «امین صفایی زاد» به عنوان رتبه دوم و «علی هاشمی» به عنوان رتبه سوم معرفی شدند.

همچنین در این قسمت «فهیمه کریمی»، «مهدی کرمی»، «ساسان جوادنیا»، «مهدی ایمانی»، «حمید وکیلی» از خبرگزاری مهر، «محمد مؤمنی» از خبرگزاری مهر، «مریم کامیاب» از خبرگزاری مهر، «مونا هوبه فکر» از خبرگزاری ایسنا و «مهدی بلوریان» از خبرگزاری فارس به عنوان نفرات شایسته تقدیر انتخاب شدند.
يارنسب ضمن تقدير و تشكر از همه شركت كنندگان و هيئت داوران و دست‌اندرکاران مسابقه افزود: با توجه به شرايط خاص ناشی از شیوع بیماری كرونا، در آستانه روز قدس نمايشگاه مجازی از آثار برگزیده برپا می‌شود.

همچنین در فرصت مناسب نمايشگاه اصلی اين گنجينه ارزشمند نیز برگزار خواهد شد که اخبار مربوط به این موضوع متعاقباً منتشر می‌شود.

گفتنی است اعضای هیئت داوران این جشنواره را «سید مهدی مقیم نژاد»، «حسن غفاری» و «عباس حاجی پور» تشکیل می‌دادند و جلسه نهایی انتخاب برگزیدگان جشنواره روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد، اعضای هیئت داوران و ريیس و کارشناسان اداره تبلیغات و نمایشگاه‌ها در محل دفتر اداره کل امور فرهنگی و تبليغات بنیاد برگزار شد.
 



تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1399, 20:11



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در «دهدشت»
  • نمايشگاه جشنواره ملى هنرهای تجسمى سرچشمه سرخ افتتاح می‌شود.
  • فیلترینگ «لاین»، «واتس آپ» و «تانگو» تا ساعاتی دیگر
  • یادواره ۶۵ شهید والا مقام بخش«چاروسا» با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود /زمان و مکان
  • بانوی کهگیلویه‌ی کتاب«دوئل» اثر «آنتوان چخوف» را ترجمه و چاپ کرد+تصویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود