مشروح اخبار


» 18 اردیبهشت ماه 99/ شمار مبتلایان به کووید 19 استان به مرز 550 بیمار رسید!



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در هجدهمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.


به گزارش  راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع 90 جواب دریافتی از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج 13 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 549 نفر رسید.

وی افزود: این موارد جدید شامل 2 بیمار مرد و 4 بیمار زن در شهرستان بویراحمد، 2 بیمار مرد و 4 بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و 1 بیمار مرد در شهرستان گچساران  هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استان ما هنوز به پیک نرسیده و اگر رعایت پروتکل های بهداشتی در زندگی مردم مورد توجه قرار نگیرد دچار پیک‌های خطرناک خواهیم شد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون با کنترل هایی که داشتیم توانستیم از ورود به پیک جلوگیری کنیم اما اگر وارد پیک بیماری شدیم شمار بسیار زیادی مرگ و میر خواهیم داشت.

وی یادآورشد: مردم فکر نکنند که بیماری ضعیف شده است، بیماری ضعیف نشده و با افزایش دمای محیط نیز بیماری کاهش نخواهد یافت. استان‌هایی چون هرمزگان و خوزستان علیرغم گرم شدن هوا وارد پیک شده و متاسفانه آمار مبتلا و مرگ و میر  زیادی دارند.



تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1399, 11:27



» اخبار مرتبط:

  • 17 اردیبهشت 99/ آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
  • 15 اردیبهشت 99/ آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۲ اردیبهشت ۹۹/افزایش شمار مبتلایان کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد
  • 16 اردیبهشت 99 / افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان
  • 10 اردیبهشت99/ شناسایی موارد جدید مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟