مشروح اخبار


» معرفی واحدهای تولیدی نمونه فارس



راک نیوز/ معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، با اشاره به برنامه این سازمان برای انتخاب واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی و همچنین پیشکسوت نمونه در سال ۹۸، از این واحدها خواست تا ۱۵ خرداد ۹۹ نسبت به تکمیل فرم‌های مربوط اقدام کنند.

عبدالحمید اخلاصی، شنبه اظهار داشت: براساس اعلام کمیته برگزاری روز صنعت و معدن، تمام واحدهای صنعتی و معدنی تحت پوشش می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد برگزاری روز صنعت و معدن به آدرس imday.ir  نسبت به تکمیل فرمی که برای این کار در نظر گرفته شده اقدام کنند.
وی ادامه داد: این سازمان برای شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی آنان بر اساس عملکرد سال ۹۸ به عنوان صنعتگر نمونه، بهره‌بردار نمونه معدن روباز و زیرزمینی، مکتشف نمونه (دارای گواهینامه کشف) و پیشکسوت نمونه صنعت و معدن، با فراخوان از بنگاه‌های صنعتی و معدنی بر اساس برای ثبت نام دعوت کرده است.
او اضافه کرد: واحدهای صنعتی نمونه در ۲ سطح نمونه استانی و کشوری در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن (دهم تیرماه) معرفی خواهند شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در این روز از فعالان نمونه صنعت، معدن و پیشکسوتان این حوزه‌ها در استان فارس تجلیل خواهد شد.
دهم تیرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روزصنعت و معدن نامگذاری شده است.
منبع: ایرنا



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1399, 17:06



» اخبار مرتبط:

  • تجلیل از 35 صنعتگر و کسبه خوشنام کهگیلویه و بویراحمدی دریک کارخانه آب معدنی!
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به کهگیلویه وبویراحمد سفر می کند
  • شرکت آب لوله بسپار شهرستان کهگیلویه واحد نمونه استانی شد
  • 21 هزارو 200 تن مواد معدنی در گچساران تولید شد
  • شش واحد تولیدی نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟