مشروح اخبار


» در طرح اطعام مهدوی محقق شد؛توزیع 120 هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 120 هزار و 631 پرس غذای گرم و بسته‌های غذایی در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان استان توزیع شد.

قباد مبشری گفت: کمک‌رسانی به نیازمندان و حمایت از آنان جزء وظایف اصلی و در اولویت برنامه‌های این نهاد است. وی افزود:به‌منظور همراهی با پیام مقام معظم رهبری با عنوان رزمایش بخشش ایرانیان و کمک مؤمنانه به نیازمندان، کمیته امداد با شعار پویش همدلی برای ایران همدل و باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع بسته‌های معیشتی،طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و افرادی که به‌واسطه شیوع ویروس کرونا دچار زیان شده‌اند نسبت به راه‌اندازی آشپزخانه‌های مهدوی اقدام کرد.
 وی بابیان اینکه در حال حاضر 18 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد در حال پخت‌وپز غذای گرم و توزیع بین نیازمندان استان است، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در این آشپزخانه‌ها، درمجموع 120هزار و 631 پرس غذای گرم و جیره خشک بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد که از این مقدار 102 هزار و 858 مورد آن غذای گرم و مابقی بسته‌های غذایی بوده است. 



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1399, 12:37



» اخبار مرتبط:

  • 46 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
  • ایجاد ۷ آشپزخانه مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت 2.6 میلیارد تومان به نیازمندان غیرتحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد/1000 پرس غذای گرم بین نیازمندان کمیته امداد منطقه یک یاسوج توزیع شد
  • اطعام نیازمندان کهگیلویه و بویراحمدی در رزمایش گسترده مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان
  • کمک 35 میلیارد تومانی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به نیازمندان کمیته امداد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟