مشروح اخبار


» انتقال هوایی مادر باردار از مناطق صعب العبور رود ریش آجم دیشموک به دهدشت



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از عملیات سخت انتقال مادر باردار از مناطق صعب العبور رود ریش آجم بخش دیشموک خبر داد.

به گزارش راک نیوز، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این استان از تلاش ۱۱ ساعته اورژانس کهگیلویه و بویراحمد و عملیات سخت انتقال مادر باردار از مناطق صعب العبور رود ریش آجم بخش دیشموک خبر داد.

محسن جلیل افزود: ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه شامگاه جمعه خبری مبنی بر وضعیت دشوار یک مادر باردار با فشار و درد شدید زایمان در مناطق صعب العبور رود ریش آجم به اورژانس گزارش شد.


جلیل اضافه کرد: به همین منظور اقدام به اعزام تیم اورژانس به این منطقه شده که با توجه به وضعیت و توپوگرافی منطقه آمبولانس کمک دار هلال احمر به منطقه اعزام شد.


جلیل با بیان اینکه متاسفانه در مسیر آمبولانس هلال احمر دچار نقص فنی شد، بیان کرد: بلافاصله تیم امدادی اورژانس به منطقه اعزام و ساعت ۵:۳۰ بر بالین بیمار حاضر شدند، اما با توجه به توپوگرافی بد منطقه و عدم امکان انتقال از طریق خودرو‌های کمک دار، هماهنگی لازم برای انتقالی مادر باردار توسط اورژانس هوایی از طریق Eoc انجام شد.


رئیس اورژانس استان گفت: در نهایت طی دو سورتی پرواز، با انتقال این بیمار به بیمارستان توسط بالگرد یاسوج در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه پایان عملیات اعلام و مادر باردار برای اقدامات درمانی تحویل بیمارستان امام خمینی دهدشت شد.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1399, 13:11



» اخبار مرتبط:

  • انتقال هوایی دو مادر باردار دیشموکی توسط بالگرد اورژانس کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقال مادر باردار با بالگرد اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد/جزئیات
  • نجات جان مادر باردار در منطقه عشایری صعب العبور بلی بلند
  • نجات جان دو خانم باردار در مناطق کوهستانی و صعب العبور توسط اورژانس هوایی یاسوج/جزییات
  • نجات جان دو خانم باردار در دهدشت و دیشموک توسط اورژانس هوایی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟