مشروح اخبار


» فرزند شایسته ممسنی معاون مسافری گمرک شهید باهنر بندرعباس شد



این مراسم با حضور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی و معاونین ایشان و مدیران کل سایر گمرکات استان برگزار گردید .

به گزارش راک نیوز از مرکز استان هرمزگان ؛ ابوالفضل اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی دراین مراسم از منصوبین خواست تا تمام توان خود را به کار ببندند تا در پست جدید منشأ آثار خیر و برکت برای سازمان و کشور باشد .




وی خطاب به مسئولین گمرکات استان افزود: سعی کنید آنچه را که هست و دارید از ذات اقدس الهی بدانید و فعالیت و تلاش و کار را برای خدا خالص کنید چرا که معامله با خدا برکات عظیمی دارد که در زندگی فردی و کاری انسان جاری و ساری می‌شود.



بنابراین گزارش ،  در این مراسم آقای قوام محمودی بعنوان سرپرست معاونت مسافری گمرک شهید باهنر معرفی و برای وی از درگاه خداوند مهربان طلب موفقیت و عاقبت بخیری شد .


فرزند شایسته ممسنی معاون مسافری گمرک شهید باهنر بندرعباس شد

 



گفتنی است قوام محمودی از فرزندان شایسته شهرستان ممسنی وکارشاسان خبره گمرک جمهوری اسلامی ایران  است که پیش از این به مدت بیش از یک سال رییس سرویس واردات و هم چنین  ترانزیت گمرک شهید رجایی بندرعباس ، رییس گمرک شلمچه ، معاون اداری مالی اداره کل گمرک بندر لنگه و رییس گمرک لار را در کارنامه کاری خود بهمراه دارد.




تاریخ انتشار : 12 خرداد 1399, 18:25



» اخبار مرتبط:

  • تغییرات گمرکی از بندر لنگه تا استان فارس /تغییر یک مدیرکل و معاون
  • مدیرکل بزرگ ترین گمرک تجاری ایران منصوب شد
  • ناظر گمرکات استان هرمزگان تغییر کرد + سند
  • ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل بزرگ ترین گمرک تجاری ایران تعییرکرد+عکس
  • تغییرات گسترده در بزرگ ترین گمرک اجرایی ایران ؛ انتصاب نیروهای بومی در گمرک شهید رجایی بندرعباس +اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟