مشروح اخبار


» قدردانی مدیرکل عشایر از خدمات سپاه در کنترل آتش سوزی های اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیر کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از خدمات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در آتش سوزی های اخیر تشکر کرد

به گزارش راک نیوز، مدیر کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از خدمات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در کنترل آتش سوزی های اخیر تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد؛
بنام خدا 
فرمانده محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد .
سلام عليكم؛
سپاه یک نهاد مردمی برای حفاظت از دین، قرآن ، ناموس و امنیت کشور است که برای تثبیت نظام و تمامیت ارضی این خاک مقدس هیچگاه از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده و نخواهد بود.
 این هدف بسیار مهم که از تاسیس سپاه تا کنون ادامه داشته ، یقینا مورد نظر خدای تبارک و تعالی ، مورد نظر انبیای‏‎ ‎‏عظام و اولیای خدا نیز بوده و هست .
امام راحل و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، هوشمندانه و با توجه به عظمت انقلاب اسلامی، دستور تشکیل سپاه را صادر کردند تا این هدف ، متعالی بماند و این عزت ،تقویت و تثبیت شود .بطوریکه امروزه با توجه به شرایط خاص و همچنین بحرانها ، شاهد از جان گذشتگی های سپاه در کنار مردم و برای مردم هستیم .
 ايجاد امنيت عمومي كشور در كنار ديگر نيروهاي مسلح در شرايطي كه تمام دشمنان نسبت به تهديد امنيتِ مردمِ عزيزمان متحد شده اند، همواره از دیگر اهداف این نهاد مردمی بوده و خواهد بود .
اما حضور سپاه به عنوان یک نهاد مردمی همانگونه که در این ایام بیماری منحوس کرونا ،حفظ سلامت مردم را در دستور کار قرار داد ، در حوادث هچون زلزله ، سيل ، آتش سوزی و کلیه حادثه های طبیعی در كنار احاد مردم خسارت ديده، چه در زمان حادثه و چه بعد از آن حضور داشته و با تدابیر خاص با تمامی ظرفیت ها و عوامل تحت مدیریت این نهاد مردمی ، در عمق فاجعه ایستاده و فراهم سازی امکانات و ايجاد شرایط پایدار زندگی مردم اوج مردمی بودنِ سپاه را نمایان کرده و همیشه عملکرد آنها بسيار كمك كننده، امیدوار کننده و راه‌گشا بوده است .
افتخار خانواده عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد آنجا رقم میخورد که در آتش سوزیهایِ اخیرِ کوههایِ زاگرس در این استان ، سریعا وارد میدان شده و همچون دفاع از جان و مال مردم در این چهل سال برخود وظیفه میداند تا از پوشش گیاهی ، مراتع و جنگلها که رابطه ی مستقیم با زندگی و معیشت عشایری دارد نیز حفاظت کرده ، و پیروز مندانه و سربلند ازین بحرانِ آتش سوزی بیرون آید .
 
با عنايت به موارد فوق، 
اینجانب از طرف خود و به نیابت از خانواده بزرگِ عشایریِ استان کهگیلویه و بویراحمد، از فعاليت هاي سپاه و بسيج در مدیریت و کنترل و خاموش کردن آتش و همچنین ترويج و ارتقاء فرهنگ همیاری و همدلی نهایت تشكر و قدرداني را مي‌نمايم .
بهمن آزادی 
مدیر کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 13 خرداد 1399, 10:44



» اخبار مرتبط:

  • شرکت نفت و گاز گچساران با سپاه اعلام همبستگی کرد+جزئیات
  • دستور فرمانده کل سپاه برای اعزام ۲ فروند بالگرد به گچساران برای مقابله با اتش‌سوزی
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با فرمانده سپاه فتح استان دیدار کرد
  • بازداشت عامل آتش‌سوزی بیش از 50 هکتار جنگل بویراحمد
  • سانحه آتش سوزی برای هواپیمای سپاه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟