مشروح اخبار


» انسان جوامع توسعه نیافته با خودش مشکل دارد نه با محیط زیست + عکس



در روزهایی که حال محیط زیست در حوالی زاگرس خوب گزارش نمی شود ،حسن غفاری از نوعی دیگر از بی توجهی نسبت به محیط زیست در حوالی روستاها خبر داده است. 

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد،  استاد حسن غفاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری از بی مهری ها نسبت به محیط زیست گلایه کرد.
این مدرس دانشگاه و عکاس برجسته  درحاشیه تصاویری از دشت بز درنزدیکی روستای درب کلات از منطقه سادات محمودی شهرستان دنا   نوشته : 
انسان جوامع توسعه نیافته و گیر کرده میان سنت گذشته و مدرن آینده نه با محیط زیست بلکه با خود ش مشکل دارد .بطور یقین درک صحیحی از اشتباه کاری ریختن زباله یا ایجاد آتش سوزی در دل طبیعت را ندارد کم مانده است بجای تلاش برای فهم قانون ، رواج اخلاق وگسترش تربیت ملی گروهی شماره حساب اعلام کنند برای جذب کمک های مردم وپاکسازی طبیعت از زباله های روستاهایی که بیشتر از شهرها اسیرمصرف گرایی وتولید زباله شدند.شک نفرمایید نزدیک به پنجاه درصد زباله ها دارای نوشته "ساخت چین" می باشند.

انسان جوامع توسعه نیافته با خودش مشکل دارد نه با محیط زیست + عکس

 



تاریخ انتشار : 17 خرداد 1399, 19:35



» اخبار مرتبط:

  • جمع آوری 10 تن زباله در دو منطقه گردشگری و تفریحی گچساران
  • پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت روز زمین پاک
  • انتقادتند رئیس محیط زیست کهگیلویه از عملکرد شهرداری دهدشت
  • فرماندار لنده: تولید زباله در کهگیلویه وبویراحمد سه برابر استاندارد جهانی است/ ضرورت اجرای تفکیک زباله‌ها از مبدأ
  • فرماندار کهگیلویه: توسعه پایدار در کهگیلویه هنوز اندرخم یک کوچه است/ ضرورت همکاری شهرداران کهگیلویه بزرگ جهت دفن اصولی زباله‌ها در یک مکان مناسب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟