مشروح اخبار


» شورای نگهبان به استعلام مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون، دلخوش و صالحی پاسخ داد



در پی استعلام شعب مجلس در مورد اعتبارنامه سه منتخب مجلس، شورای نگهبان به این استعلام پاسخ داد.


در نامه شورای نگهبان اعلام شده که درباره اعتبارنامه منتخبین فریدن و صومعه‌سرا مدارک فعلی در زمان تأیید صلاحیت‌ها در اختیار شورای نگهبان نبوده است.
شورای نگهبان تصریح کرده که در مورد اعتبارنامه تاجگردون نیز مدارکی که امروز در اختیار نمایندگان قرار دارد در زمان بررسی صلاحیت وی در اختیار شورای نگهبان قرار داشته است.
به گزارش راک نیوز،  باتوجه به نامه شورای نگهبان باید جدال بر سر رد اعتبار نامه تاجگردون را بسود تاجگردون تمام شده دانست .
بنابراین گزارش،  بنظر می رسد این جدال تنها سرعت گیری بوده که اصولگرایان میخواستند برای ممانعت از یارگیری تاجگردون در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.
با نامه شورای نگهبان جدال بعدی والبته جذاب تر در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برسر ریاست آن است.
علاوه بر تاجگردون حاج بابایی ،جعفر قادری و الیاس نادران از جمله چهره های شاخص این کمیسیون هستند که به کرسی ریاست چشم دارند.
اگرچه تعداد نمایندگان نزدیک به حاج بابایی براساس جغرافیای انتخابیه نسبت به سه گزینه دیگر بیشتر بنظر می رسد اما این احتمال تعدد نامزدها میتواند فرصت طلایی برای ریاست مجدد تاجگردون براین کرسی باشد.
تاجگردون اگر بتواند از این گردنه هم عبور کند به یقین همان "میرشکار ی" که حامیان وی از آن نام میبرند خواهد بود که در مجلس اصولگرایان نیمه تندرو هم توان قدرت گرفتن دارد.
آنچه در این بین مهم است ،رفتار حامیان تاجگردون و تیم رسانه ای نزدیک وحامی وی که فردا روز هم باید به تاجگردون مثل روزهای گذشته بعنوان فرزند زاگرس یاد کنند نه اینکه این موفقیت را به پتکی برای حمله به رقبای درون حوزه ای استفاده کنند و نشان دهند فراخوان حمایتی از تاجگردون تنها مربوط به روزهای سخت نیست و تاجگردون مانند این روزها که قرب به اتفاق واکنش های نشان درجهت حمایت از وی بوده او نیز نگاهی استانی خواهد داشت



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1399, 15:07



» اخبار مرتبط:

  • غم و شادی که ۳ روز دوام نیاورد / تاجگردون تایید صلاحیت شد
  • یک قدم تا "هت تریک" ؛ تاجگردون تایید صلاحیت شد
  • موافقت هیات رئیسه مجلس با مهلت برای بررسی اعتبارنامه تاجگردون
  • تاجگردون: تصویب برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی تا 10 روز آینده
  • مکاتبه با شورای نگهبان برای اعتبارنامه تاجگردون
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟