مشروح اخبار


» بررسی مشکلات مردم دهستان پراشکفت با حضور میدانی فرماندار ممسنی



فرماندار ممسنی از روستاهای دهستان پراشکفت بخش جوزار دیدار وازنزدیک با مردم در جریان مطالبات آنها قرار گرفت.

به گزارش راک نیوز وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی به همراهی بخشدار مرکزی و سرپرست بخشداری جوزار به اتفاق مدیران ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای و آب و فاضلاب و بنیاد مسکن از روستاهای دهستان پر اشکفت بخش جوزار شهرستان بازدید و از نزدیک مسایل و مشکلات انها را بررسی نمود .
فرماندار ممسنی در دیدار با اهالی روستای دین باغان گفت :توجه دولت به مناطق محروم برگرفته از اعتقاد عمیق ان در توسعه متوازن است که در این راستا اقدامات خوبی در تامین زیرساخت های مناطق روستایی در شهرستان انجام شده است .
وی افزود :دهستان جدید پراشکفت که سال گذشته در ساختار تقسیمات سیاسی به عنوان دهستان معرفی شده از مناطق بسیار مستعد و دارای قابلیت توسعه می باشد که می بایست با ایجاد یک رویکرد علمی و اجرایی در جهت بالفعل نمودن این قابلیت ها تلاش کرد .
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی در جمع اهالی روستای دهگردو مرکز دهستان پراشکفت نیز اظهار داشت :انتظار ان است با ارتقا تقسیمات سیاسی ارایه خدمات نیز ارتقا یابد تا مردم عزیز طعم شیرین خدمت دولت تدبیر و امید را بیشتر در زندگی خود لمس نمایند .
وی گفت :معرفی قابلیت های گردشگری این دهستان سردسیری شهرستان نیاز به فعالیت بیشتر ادارات مربوطه است که می بایست با همراهی روستاییان و نخبگان این دهستان انجام گیرد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی اضافه نمود :تامین زیرساخت های اصلی این منطقه از جمله اسفالت جاده ارتباطی و رفع مشکل ارتباطات تلفنی و بهره مند شدن منطقه از اینترنت و خدمات بهداشتی و درمانی و رفع مشکلات تامین اب اشامیدنی است که بهبود شرایط در برنامه های سال جاری شهرستان گنجانده شده است .
فرماندار ممسنی با تاکید بر ضرورت تکمیل جاده ارتباطی مجموعه روستاهای دهستان پراشکفت گفت :از اقدامات قابل تحسین دولت در سال گذشته تعیین تکلیف جاده های روستایی و واگذاری ان به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است که امیدواریم این تصمیم با توجه به تخصص اداره مذکور و جلوگیری از موازی کاری در تعیین تکلیف جاده های در حال احداث شهرستان تاثیر گذار باشد .
ایوبی قول مساعد داد تا با اولویت قراردادن اسفالت ۸کیلومتر باقیمانده از محور مواصلاتی این دهستان در کمیته برنامه ریزی اتی اعتبار لازم برای ان اختصاص یابد تا مشکل رفت و امد مردم قریب ۱۵روستا و ابادی این دهستان با جمعیت بیش از ۲۵۰۰نفر رفع مشکل گردد .
در این جلسه اهالی دهستان پراشکفت مهم ترین مشکلات دهستان را جاده ارتباطی -قطع و وصل برق و تلفن-عدم وجود اینترنت خانگی و ...عنوان نمودند 
مدیران حاضر در جلسه ضمن پاسخ گویی به درخواست های اهالی دهستان پراشکفت قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات انها دادند .
گفتنی است با پیگیری های مستمر و تصمیم هیات دولت در ارتقا دهستان جوزار به بخش این بخش به عنوان چهارمین بخش شهرستان ممسنی با دو دهستان جوزار و پراشکفت از دهه فجر سال گذشته با ایجاد بخشداری در روستای مهرنجان در ساختار سیاسی شهرستان و استان فعالیت خود را اغاز نموده است .



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1399, 19:32



» اخبار مرتبط:

  • دیدار مردمی فرماندار کهگیلویه با مردم دهستان راک
  • فرماندار ممسنی :بزرگراه نوراباد -قایمیه -ابوالحیات روکش اسفالت می شود
  • سارقان حرفه ای آبرسانی به دهستان راک را مختل کردند!
  • واکنش نماینده ممسنی به لیست منشترشده درفضای مجازی مبنی برپارتی بازی برای بستگانش+تکذیب تصویب تقسیمات کشوری در ممسنی
  • آب شرب "دهستان راک" طعم و بوی بد می دهد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟