مشروح اخبار


» فیلم سینمایی (سربازخانه خانم ها) کاری زیبا از کارگردان کهگیلویه و بویراحمدی پروانه نمایش گرفت+عکس



کارگردان فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» از دریافت پروانه نمایش این فیلم خبر داد

به گزارش راک نیوز ، «محسن کیانی» کارگردان فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم سربازخانه خانم‌ها هجدهم خردادماه امسال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه نمایش خود را با شماره ۹۹/۱۲۵۳۸۴ دریافت کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» افزود: این فیلم به تهیه‌کنندگی یوسف بهرامی و رضا فرخ‌وند در دی و بهمن سال ۱۳۹۷ در شهر چادگان استان اصفهان کلید خورد.
کیانی عنوان کرد: مهران رجبی، سیامک اشعریون، مینا نوروزی، ستاره حسینی، فریبا ترکاشوند، سیما مطلبی، یوسف بهرامی، رضا فرخ‌وند، کبری گودرزی، رویا لطف‌الله، عاطفه رحمان‌پور، زهرا محمدی، آیدا دارابی، پرنیان طهماسبی، ساناز دامیده، الهام پوردیان و فاطمه خادم از جمله بازیگرانی هستتد که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
وی بیان کرد: با توجه به نو بودن ایده این فیلمنامه و خاص بودن آن، متاسفانه بخش‌هایی از فیلم سانسور  و حذف و بخش‌هایی از آن مجدد  تصویربرداری شد که پس از ۲ سال این فیلمنامه پروانه نمایش گرفت. 
کارگردان فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» با بیان اینکه به دلیل شرایط فعلی کشور و تعطیلی سینماها، این فیلم به صورت vod (اینترنتی) نمایش داده می‌شود، ابراز کرد: از آقایان یوسف بهرامی و رضا فرخ‌وند تهیه‌کنندگان این فیلم که زحمات زیادی برای تولید این اثر فاخر متحمل شدند و عوامل و بازیگران فیلم که در سرمای شدید شهر چادگان با گرمای وجودشان ما را همراهی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

محسن کیانی از کارگردان خوب استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. 



تاریخ انتشار : 22 خرداد 1399, 11:12



» اخبار مرتبط:

  • فیلم سربازخانه خانمها بمناسبت هفته دفاع مقدس دراستان چهارمحال بختیاری کلید خورد
  • اقدام عجیب صداو سیما در سانسور نام و تصاویر سحر قریشی
  • فیلم جدید سید هادی محقق به زودی کلید می خورد
  • لغو ناگهانی اکران «حکایت عاشقی»
  • بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران در گذشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟