مشروح اخبار


» آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 28 بیمار مبتلا به کووید 19 در سومین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 28 بیمار مبتلا به کووید 19 در سومین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بالینی بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 915مورد  گزارش شده است.
وی ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب 328 نمونه از آزمايشگاه های سلولی مولكولی دريافت شد كه تعداد و درصد مبتلایان به کووید 19 سیر صعودی خود را طی می‌کند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین از فوت سیزدهمین بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: این بیمار با 89 سال سن و بیماری زمینه قلبی و عروقی متاسفانه براثر ابتلا به کرونا در گذشت. 
وی اذعان داشت: درصد  و تعداد موارد مثبت  كرونايي استان در نمونه هاي امروز به خصوص در شهرستان هاي بويراحمد، گچساران، كهگيلويه و چرام بسیار بالا مي باشد.
دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: تردد و تعدد حضور مردم در بازار ها و مکان های عمومی نگران کننده بوده و ما را به پیک خطرناک بیماری نزدیک می‌کند.
وی در پایان ابراز داشت: تاکید همیشگی ما استفاده مداوم از ماسک در مکان های عمومی و ادارات و توجه ویژه به رعايت فاصله گذاري پويا و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي است.



تاریخ انتشار : 3 تیر 1399, 16:16



» اخبار مرتبط:

  • شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 11 نفر رسید
  • رشد آمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد / بهبود 854 بیمار کرونایی در استان
  • اخرین وضعیت کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتادن قرعه کرونا، به نام 22 نفر در یک مراسم خاکسپاری/ وضعیت هشدار دهنده 3 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟