مشروح اخبار


» نماینده مردم کهگیلویه تاکید کرد ضرورت استقرار دائم بالگرد اطفای حریق در کهگیلویه و بویراحمد



نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با تاکید بر ضرورت استقرار دائم بالگرد آبپاش در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اگر در حادثه تاسف‌بار و دلخراش کوه خائیز امکانات به موقع و در زمان مناسب گسیل می‌شد خسارات‌ها به حداقل می‌رسید.

به گزارش راک نیوز، سید محمد موحد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد تامین تجهیزات اطفاء حریق و بالگرد برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای جنگل‌ها و ذخایر بسیار ارزشمندی است که به دلایل مختلف از جمله آتش‌سوزی در معرض خطر هستند و باید مورد حفاظت جدی قرار گیرند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تامین تجهیزات و بالگرد برای حفاظت از جنگل های کهگیلویه و بریراحمد، افزود: بارش‌های بالا در استان موجب افزایش تراکم پوشش گیاهی شده و خطر آتش سوزی به طور مداوم آنها را تهدید می کند بنابراین به صورت جدی می طلبد امکانات لازم در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه استقرار دائم بالگرد در کهگیلویه و بویراحمد نقش اساسی در کاهش خسارات ناشی از آتش‌سوزی‌ها دارد، گفت: اگر در حادثه تاسف‌بار و دلخراش کوه خائیز امکانات به موقع و در زمان مناسب گسیل می‌شد خسارات‌ها به حداقل می‌رسید.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با گرامیداشت یاد و خاطره البرز زارعی، داوطلبی که جان خود را تقدیم دفاع از منابع و ذخایر ملی کرد، گفت: فرهنگ‌سازی، تامین تجهیزات و امکانات پیشرفته و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از جمله راهکارهای کاهش وقوع آتش سوزی‌ها است./



تاریخ انتشار : 5 تیر 1399, 10:04



» اخبار مرتبط:

  • توضیحات نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مورد پیگیرهای آتش سوزی کوه خائیز از ابتدا تا انتها
  • مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع یاسوج
  • آتش ودود برقامت بلند "کوه پات"درکهگیلویه !
  • "خامی " که درآتش سوخت /آتش سوزی کوه خامی باشت پس از سه روز تلاش امدادگران مهار شد
  • آخرین جزئیات آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خائیز از زبان فرماندار کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟