مشروح اخبار


» زاکانی آدرس مخالفین تاجگردون در گچساران را داد



درمیان مخالفین تایید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران وباشت، از زاکانی می توان بعنوان جدی ترین  نماینده نام برد. 

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ پس از آنکه غلامرضا تاجگردون سکوت خود را شکست و به اتفاقات یکماهه گذشته در شعبه،کمیسیون تحقیق و مجلس رخ داده بود پاسخ داده بود، بنظر میرسد افکار عمومی میدان قضاوت را در دست گرفته است و شاید همین موضوع باعث شده تا زاکانی و دیگر نمایندگان مخالف امروز با حضور در خبرگزاری مهر به مسائل مطرح شده توسط غلامرضا تاجگردون پاسخ دهند.

زاکانی صحبت های تاجگردون در مورد توهین به مادر شهید احمدرضاتاجگردون را تکذیب کرد و گفته مادر شهید برای ما عزیز است ، این درحالیست که تاجگردون در گفتگو با خبرنگار فراز به مطالب منتسب به مادر شهید تاجگردون موارد ذکر شده بر روی کاغذ را قرائت کرد.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم در بخش دیگری از این گفتگوی زنده اینستاگرامی در دفتر خبرگزاری مهر به موضوع لر ستیزی پرداخت و مدعی شد رویه لرستیزی ندارد و گواه بر این ادعا را  مخالفت درون گچساران برشمردو اضافه کرد: بسیاری ازمخالفان ایشان لرهای غیور وعزیز درآنجا و حتی به طایفه خاصی نیز اشاره کرد.
زاکانی مدعی شد : برخی از نمایندگان مخالف فعلی تاجگردون نیز لرهستند و گفتند آمادگی دارند در مخالفت با وی در مجلس صحبت کنند.
علاوه بر زاکانی ،روح الله نجابت نماینده شیراز و مالک شریعتی نماینده تهران  از دیگر نمایندگان مخالف تایید اعتبارنامه غلامرضاتاجگردون هستند که در این گفتگو حضور دارند .
اینکه آیا پایان سکوت تاگردون و پاسخگویی به موارد مطرح شده طی یک ماه گذشته علیه وی چقدر توانسته افکار عمومی را متقاعد کند شاید درحال حاضر قابل اندازه گیری نباشد اما این حضور همه جانبه مخالفین در یک خبرگزاری برای مصاحبه بنظر می رسد نوعی فرکانس از میزان نگرانی مخالفین از تاثیرگذاری شفاف سازی تاجگردون را نشان می دهدکه باید منتظر ماند و دید در صحن مجلس در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

گفتنی است ،غلامرضاتاجگردون منتخب مردم شهرستان های گچساران وباشت نیز امشب در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی مهمان خبرگزاری تابناک می باشد .



تاریخ انتشار : 10 تیر 1399, 07:48



» اخبار مرتبط:

  • اولین واکنش زاکانی به تایید اعتبارنامه تاجگردون/ مقایسه عجیب تاجگردون با اکبرطبری
  • جزئیات جلسه ۲ ساعته کمیسیون تحقیق مجلس با تاجگردون
  • اعتبارنامه تاجگردون در شعبه ۱۲ مجلس تایید شد
  • کمیسیون تحقیق، فردا در صورت رد اعتبارنامه نماینده گچساران به پرونده ورود می‌کند
  • نشست شورای نگهبان و نمایندگان مجلس برای اعتبارنامه «تاجگردون»/آیت‌الله جنتی:‌از هر تصمیمی که مجلس بگیرد حمایت می‌کنیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟