مشروح اخبار


» پیام تسلیت مدیرکل دامپزشكي كهگيلويه وبويراحمد در پی درگذشت مدیرکل امور عشاير استان



مديركل دامپزشكي كهگيلويه وبويراحمد با ارسالی پیامی مرگ مظلومانه مهندس بهمن آزادی مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به همراه همسر و دو فرزندش را تسلیت گفت.

متن اين پيام بدين شرح است:
' انالله و اناالیه راجعون '
درگذشت ناگهانی و اندو ه بار خادم عشایر، مدیری دلسوز و فداکار همکار گرامی، ‌مرحوم 'آقای مهندس بهمن آزادی ' مدیرکل فقید امور عشایر استان کهگیلویه  و بویراحمد  همسر و فرزندان دلبندش که در حادثه رانندگی به لقاء الله پیوستند،  موجب تأسف و تألم خاطر گردید. 
بی شک نام و خاطره ی این بزرگ مرد که بی ادعا و با کمال خوشرویی، به محرومترین قشر جامعه یعنی عشایر سرافراز استان، خدمت نموده در قلب و حافظه ی مردمان فهیم این دیار ، ماندگار خواهد بود.
 زنده یاد آزادی برای بهبود وضعیت عشایر استان از هیچ کوششی دریغ ننموده و خالصانه و خاضعانه به همراه همکاران خدومش در تامین وضعیت بهداشتی و معیشتی جامعه عشایری باقیات و صالحات از خود بجای گذاشتند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه ی دردناک به مردم شریف استان خاصه جامعه عشایری، همکاران زحمت کش و سخت کوش مجموعه جهادکشاورزی و بویژه  اداره کل امور عشایر استان و بستگان آن عزیز سفر کرده، برای تنها فرزند بازمانده اش صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن عزیز سفر کرده  و همسر و فرزندانش  رحمت واسعه را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .

عبداله بهمنش
مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد



تاریخ انتشار : 11 تیر 1399, 08:30



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت البرز زارعی
  • رئیس امور عشایر گچساران راهی شیراز شد/باحکم مدیرفارس آزادی رئیس امورعشایرشیراز شد
  • فوری/ مرگ دلخراش یک مدیرکل به همراه زن و فرزند در تصادف رانندگی
  • پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به سردبیر "راک نیوز"
  • ✍معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی درگذشت مدیرکل محیط زیست استان فارس راتسلیت گفت.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟