مشروح اخبار


» هشدار دادستان بهمئی به مخلان نظم و امنیت در شهرستان



ادیبان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروی های امنیتی و انتظامی ،  از برخورد مناسب قانونی با این متهمان خبرداد و گفت : امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و در صورتی که کوچکترین عامل یا عواملی آسایش و آرامش مردم را تهدید و به خطر بیندازد 

دادستان شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد شدید و عبرت آموز با مخلان نظم و امنیت این شهرستان خبر داده است.

 
 به گزارش "راک نیوز" ،حجت الاسلام ادیبان با هشدار شدید به کسانیکه به هر نحو و به هر دلیل با اقداماتی باعث برهم زدن آرامش شهر لیکک شده اند گفت: مسببین سلب آسایش مردم در شهرستان بهمئی با اقدام قاطع و به موقع  دستگیر و روانه زندان شدند.
بر اساس این گزارش روز گذشته دوشنبه بیست و سوم تیرماه ، درگیری خیابانی با سلاح گرم و سرد بین دو خانواده در شهر لیکک بهمئی باعث ایجاد رعب و وحشت همسایگان و عده ای از معابرین و سلب آسایش آنان شد . بر این اساس شایعاتی در فضای مجازی و حقیقی در سطح شهر به راه افتاد که باعث ایجاد نا امنی در بین تمام اهالی شهرستان شد و آسایش و آرامش آنها را تحت الشعاع قرار داد .
اما ماجرا چه بوده است! پیگیری های خبرنگار این پایگاه خبری حکایت از آن دارد که عده ای اندک که قبلا هم سابقه درگیری در این شهرستان را داشتند ، دیروز دوباره برای دقایقی با هم درگیر شده و در این بین با سلاح ساچمه زنی به سوی هم شلیک کردند که این باعث شد معابرین و خانوارهای نزدیک به این حادثه برای دقایقی احساس ناامنی کنند که با ورود به موقع دستگاه قضایی و اقدام قاطعانه دادستان جوان و انقلابی شهرستان و نیروهای امنیتی و انتظامی درگیری خاتمه یافت و طرفین از محل متواری شدند . اما این پایان کار نبود و با پیگیری قاطع محمدصدرا ادیبان دادستان بهمئی و تیمهای انتظامی و امنیتی تحت نظارت ایشان، متهمین و دو طرف درگیری در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند‌و سلاحهای مورد استفاده آنها کشف و ضبط گردید. 
 ادیبان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروی های امنیتی و انتظامی ، از برخورد مناسب قانونی با این متهمان خبرداد و گفت : امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و در صورتی که کوچکترین عامل یا عواملی آسایش و آرامش مردم را تهدید و به خطر بیندازد در کمترین زمان ممکن تحت تعقیب و پیگیری و با آنهابرخورد مناسب قضایی صورت خواهد گرفت.
 این پایگاه خبری به مردم شهرستان بهمئی این اطمینان را می دهد که طبق پیگیری های انجام شده ، امنیت و آسایش به شکل کامل در شهر برقرار است و دستگاه قضایی شهرستان و دادستان محترم این آمادگی را دارند که در کمترین زمان ممکن با مخلین آسایش مردم برخورد متناسب قانونی انجام و آنها را محاکمه و مجازات خواهند کرد. 
لذا لازم است که اهالی محترم شهرستان تحت تاثیر شایعات احساسی و بعضا نادرست فضای مجازی قرار نگیرند و آرامش خود را حفظ کنند .



تاریخ انتشار : 24 تیر 1399, 18:03



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری 3 سارق مسلح و آدم‌ربا در کازرون+تهیه کننده فیلم مستهجن در چنگ قانون
  • بازداشت 58 نفر از عاملان درگیری در ممسنی
  • دادستان بوشهر در واکنش به حوادث نخل تقی:ارتباط مقتول با قاچاق هنوز محرز نشده/ مامور پلیس در اختیار دستگاه قضایی است
  • پلیس‌راه لیکک ـ بهبهان راه‌اندازی می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟