مشروح اخبار


» دادستان بوشهر در واکنش به حوادث نخل تقی:ارتباط مقتول با قاچاق هنوز محرز نشده/ مامور پلیس در اختیار دستگاه قضایی است



دادستان عمومی بوشهر یادآورشد:مامور یاد شده جهت انجام تحقیقات در اختیار دستگاه قضایی است و چنانچه جرمی محرز شود مطابق قانون با وی برخورد لازم انجام خواهد شد. وی اظهارداشت: تدابیر انجام شده توسط دستگاه قضایی و مسوولان، تعامل و همکاری مطلوب اهالی، ائمه جمعه و جماعات، معتمدان و


دادستان عمومی و انقلاب بوشهرگفت: جو حاکم در شهرستان عسلویه پس از درگیری  در این منطقه در آرامش کامل قرار دارد و هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد.

به گزارش «راک نیوز از بوشهر»؛ علی حسن پور افزود: وقوع درگیری در اسکله بندر نخل تقی منجر به کشته شدن یکی از شهروندان بومی شده است.

وی در گفتگو با ایرنا یادآورشد: بررسی ابعاد مختلف این موضوع از جمله علت درگیری توسط مرجع قضایی در حال انجام است. حسن پور گفت:درتحقیقات مرجع قضایی در مورد اینکه آیا کشته شدن یکی از شهروندان ارتباطی با قاچاق کالا داشته است یا خیر نیز بررسی خواهد شد. وی افزود:هم اینک باتوجه به کشف نشدن کالای قاچاقی در این ارتباط برای دستگاه قضایی موضوع محرز نیست و تحقیقات درحال انجام است.

دادستان عمومی بوشهر یادآورشد:مامور یاد شده جهت انجام تحقیقات در اختیار دستگاه قضایی است و چنانچه جرمی محرز شود مطابق قانون با وی برخورد لازم انجام خواهد شد. وی اظهارداشت: تدابیر انجام شده توسط دستگاه قضایی و مسوولان، تعامل و همکاری مطلوب اهالی، ائمه جمعه و جماعات، معتمدان و شوراهای اسلامی باعث شده تا جو شهرستان عسلویه آرام و هیچ گونه مشکل امنیتی وجود نداشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت:از مردم نجیب و شریف عسلویه انتظار است همانند گذشته با همراهی و همگامی با پلیس این نیرو را در ایفای مسئولیت برقراری نظم و امنیت در جامعه یاری دهند.

حسن پور ادامه داد: همراهی مردم با دستگاه قضا و پلیس باعث می شود فرصت برای کسانی که قصد سوء استفاده از فضای ایجاد شده در منطقه عسلویه داشته باشند فراهم نشود.

وی گفت: دستگاه قضا از کاربران فضاهای مجازی نیز انتظار دارد از دامن زدن به شایعات و اخبار غیر واقعی در مورد یادشده پرهیز کنند. /خلیج فارس



تاریخ انتشار : 18 تیر 1395, 12:42



» اخبار مرتبط:

  • شایعه ساز خفاش شب در بوشهر دستگیرشد
  • دادستان بوشهر خبر داد: احضار مسوولان برگزاری بزرگداشت روز بوشهر به دادسرا
  • خفاش دروغین سراز بوشهر در آورد!
  • تاکید بر برخورد قضایی با اخلالگران نظم در عزاداری‌های محرم
  • درگیری و نا آرامی در نخل تقی/ پلیس: اوضاع تحت کنترل است+ عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود