مشروح اخبار


» خط مستقيم مبادله پستي تهران - یاسوج راه اندازی شد



خسروی فرد مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد از برقراري خط مستقيم ارسال و دريافت مرسولات پستي از تهران به یاسوج و بلعکس خبر داد.

خسروی فرد مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد از برقراري خط مستقيم ارسال و دريافت مرسولات پستي از تهران به یاسوج و بلعکس خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی پست استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هادی خسروی فرد مدیرکل روز چهارشنبه یکم مرداد ماه جاري اظهارداشت: با برقراري  خط مستقيم ارسال و دريافت مرسولات پستي از تهران و بلعکس از اول مرداد ماه سال جاري شاهد کاهش زمان مراودات پستي با تهران هستيم. براي اين منظور  هماهنگي هاي لازم با ستاد شرکت ملي پست انجام گرفته تا اين خط با به کارگيري سه دستگاه کاميون به همراه  شش راننده بصورت روزانه و بدون تعطيلي راه اندازي گردد.          
وي از جمله مزاياي راه اندازي خط مستقل مبادله پستي را، کاهش مدت سير مرسولات، جلوگيري از تخليه و بارگيري چند باره،نبود رسوب مرسولات در مبادي مبادله، توزيع مرسولات ارسالي به مقصد تهران در روز بعد و نداشتن تداخل در آماده سازي، تجزيه و ثبت مرسولات وارده و صادره به استان دانست.
خسروی فرد اظهار داشت: پيش از اين حمل ونقل مرسولات پستي از طريق خط یاسوج به اصفهان انجام مي شد که اين موضوع باعث افزايش مدت زمان سير مرسوله و طولاني شدن مراودات پستي اين استان با تهران مي شد.
مدير کل پست استان ابراز اميدواري نمود با راه اندازي اين خط مردم استان از اين ظرفيت ايجاد شده  استفاده کامل نمایند.



تاریخ انتشار : 6 مرداد 1399, 10:43



» اخبار مرتبط:

  • اولین كدپستي 10 رقمي در شهرستان كهگيلويه به چه کسی تعلق گرفت
  • رونمایی ازاولین سامانه هوشمند حمل و نقل در ایران
  • فرودگاه بين‌المللي کرج رنگ مسافر به خود نديد
  • اولين پرواز مستقيم عمان ـ تهران به زمين نشست
  • اطلاعیه شماره سه هیات نظارت بر انتخابات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟