مشروح اخبار


» بهره برداری از ۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی در لنده



به مناسبت هفته دولت ۳۲ طرح در شهرستان لنده افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به مناسبت هفته دولت ۳۲ طرح در شهرستان لنده افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش راک نیوز، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه طرح‌های شهرستان لنده گفت: مشروعیت و مقبولیت ما تنها در خدمت به مردم جامعیت می بخشد .
حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: طرح‌های افتتاح شده و کلنگ زنی در شهرستان لنده ، اعتبارات بسیارخوبی داشتند و قطعاً برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف مسرت بخش میباشد.
وی درحاشیه افتتاح پروژه گاز رسانی روستای چهار راه آل طیب گفت:مردم ما در ابعاد مختلف از نعمات نظام جمهوری اسلامی چه در حوزه شهری، روستایی و خدمات گاز ،ورزشی بهداشتی و سایر موارد بهره مند شدند.
سید محمد موحد افزود:کارهای بسیار خوبی در حوزه راه ؛لنده به تشان، ایستگاه برق، فاضلاب شهری و بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در سطح ملی برای این شهرستان در حال کار هستند که با برنامه ریزی‌های مختلف تلاش می‌کنیم در دیگر حوزه‌های شهرستان گامی اساسی برای رفع محرومیت‌ها و حل مشکلات مردم برداریم.
وی گفت:در سطح شهرستان لنده اعتباری بیش از ۲۰۰میلیارد تومان در حوزه های مختلف ملی در حال اجراست .
معاون هماهنگی وامور اقتصادی استانداردر مورد افتتاحیه و کلنگ زنی طرح‌های شهرستان لنده گفت: این طرح‌ها در حوزه اقتصادی، عمرانی، اورژانس جاده ای ،ورزشی و راه بود که برای بهره برداری از این طرح‌ها ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.
صمیمی افزود: طرح‌هاو پروژه های ارزشمندی در شهرستان لنده در حال بهره‌برداری یا کلنگ زنی هستند که این پروژه ها در بخشهای مختلف زیر ساخت ها جاده ای ،آسفالت،گردشگری ،کشاورزی،مسکن محرومین ، ورزشی اورژانس جاده ای که نیاز مبرم مردم این ناحیه بود در جهت توسعه شهرستان لنده افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
وی گفت :طرحهاو پروژه های این شهرستان با اعتبار ۸۰ میلیون تومان که گام بسیارخوبی برای توسعه این شهرستان است به بهره برداری و یا کلنگ زنی آغاز گردید.
فرماندار شهرستان لنده در حاشیه کلنگ زنی گردشگری موگرمون گفت :در سطح شهرستان لنده ۳۲ پروژه عمرانی و ۵ پروژه اقتصادی را اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شد .
سید خدادوست موسوی افزود:در این تعداد پروژه های اقتصادی و عمرانی آسفالت ایدنک -لنده،افتتاح زمین چمن روستای ایدنک،افتتاح آسفالت شهرک سرآسیاب،افتتاح گاز روستاهای چهار راه ال طیب و روستای قیام و کلنگ زنی گردشگری موگرمون که ۸۸ نفر بصورت دائم و ۲۵۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد میگردد.
وی گفت :طرحها و پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در زمینه های پروژهای شهری ،کشاورزی،گردشگری بهداشتی وآسفالت افتتاح و یا کلنگ زنی شدند و امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات مردم این شهرستان را در زمینه های اشتغال پایدار جوانان فراهم نماییم .
همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: پروژه گازرسانی به مجموعه روستاهای شهر لنده که شامل ۲ روستا می باشد مورد بهره برداری قرار گرفت.
خادم افزود: عملیات گازرسانی به ۲ روستای شهرستان لنده شامل قیام(جان خانی) و چهار راه آل طیب هستند به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفتند.
وی گفت: با عملیات گازرسانی به این ۲ روستا، ۵۶۱ خانوار با جمعیت هزار و ۳۱۴ نفری از این نعمت طبیعی بهره مند شدند.
خادم با اشاره به گازرسانی مجموعه روستاهای شهرستان لنده که با اجرای ۱۶ کیلومتر شبکه گذاری فلزی و ۱۲ کیلومتر شبکه گذاری یپلی اتیلن شد گفت: یک دستگاه ایستگاه TBS تقلیل فشار با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: ۸۶ درصد از خانوار های روستایی شهرستان لنده از نعمت طبیعی گاز برخودار و ۱۴ درصد دیگر خانوار روستایی واجد شرایط گازرسانی هستند و بیش از ۱۹۸ هزار مشترک گاز طبیعی در استان داریم که در حوزه شهری بیش از ۱۴۱ هزار انشعاب پذیری و در حوزه روستایی بیش از ۵۷ هزار انشعاب پذیری صورت گرفته است



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1399, 14:51



» اخبار مرتبط:

  • 69 پروژه در شهرستان لنده افتتاح و کلنگ زنی شد
  • 36 پروژه در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد
  • فرماندار کهگیلویه از افتتاح و کلنگ زنی 43پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه خبر داد
  • افتتاح و کلنگ زنی 11 طرح در شهرستان لنده
  • آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای لنده ،باشت و سرفاریاب در دهه مبارک فجر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟