مشروح اخبار


» واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خلأ حضور تاجگردون در پیگیری پروژه های گچساران



راک نیوز/ حسین کلانتری در پاسخ به سوالی مبنی بر خلاء حضور "تاجگردون" در پیگیری طرح ها و پروژه های گچساران و باشت گفت:ما خادم مردم هستیم و نوکری مردم را نیز پذیرفته ایم و مطمئن باشید که با تمام توان پروژه های گچساران را تک به تک دنبال می کنیم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر خلاء حضور "تاجگردون" در پیگیری طرح ها و پروژه های گچساران و باشت گفت:به هرحال نماینده ،نماینده است و جایگاه خودش را هم دارد که انتخابات میاندوره ای پیش روی ماست و همزمان با ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
 
کلانتری در ادامه افزود:بنابراین تمام تلاش و توان خودمان را خواهیم گذاشت که واقعا این روند رو به رشد گچساران سرعت بیشتری داشته باشد و همه طرح ها را با حساسیت و دقت دنبال خواهیم کرد.
 
وی اظهارکرد:ما خادم مردم هستیم و نوکری مردم را نیز پذیرفته ایم و مطمئن باشید که با تمام توان پروژه های گچساران را تک به تک دنبال می کنیم که با سرعت بیشتری روبه جلو برویم.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد درادامه تصریح کرد:در پایان از زحمات آقای "تاجگردون" که در دو دوره نمایندگی به این مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت خدمت کردند، قدرشناسی می کنیم.



تاریخ انتشار : 5 شهریور 1399, 09:03



» اخبار مرتبط:

  • دعوت نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس
  • تاجگردون خبر داد؛پیشرفت فیزیکی 52 درصدی پروژه پتروشیمی گچساران
  • اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم تایید شد
  • تاجگردون: در آینده نزدیک کلمه محرومیت از کهگیلویه وبویراحمد برداشته می شود
  • تاجگردون دیگر در انتخابات مجلس شرکت نمی کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟