مشروح اخبار


» توزیع نذری بین نیازمندان کمیته امداد منطقه یک یاسوج



بیش از ۳۵۰۰ پرس غذای گرم و ۹۴ بسته گوشت نذری در روز عاشورای امسال با همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج بین نیازمندان توزیع شد.

مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، با بیان اینکه اجرای طرح های اطعام و احسان حسینی از عید غدیر خم در این اداره شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با نام اطعام حسینی و به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شده که هدف اصلی علاوه بر ترویج فرهنگ خیر، احسان و مواسات، جمع آوری و توزیع غذای گرم و سبد کالاهای اساسی به مددجویان و نیازمندان است.
وی تصریح کرد: در دهه اول محرم امسال با مشارکت خیران نیکوکار و مراکز نیکوکاری، بیش از ۳۵۰۰ پرس هزار پرس غذای گرم و ۳۰ سبد غذایی تهیه و به مددجویان توزیع شد.
حیدری همچنین از ذبح هشت گوسفند به ارزش ۱۰ میلیون تومان توسط یکی از خیران نیکوکار خبر داد و افزود: گوشت نذری این گوسفندان بین ۹۴ خانواده یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج در روز عاشورای حسینی توزیع شد.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در برنامه‌های این نهاد برای کمک و یاری نیازمندان گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین پرداخت از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷  به نام کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در طرح اطعام حسینی شرکت کنند.



تاریخ انتشار : 10 شهریور 1399, 10:44



» اخبار مرتبط:

  • مرحله دوم رزمایش ایران همدل در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • پرداخت 2.6 میلیارد تومان به نیازمندان غیرتحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد/1000 پرس غذای گرم بین نیازمندان کمیته امداد منطقه یک یاسوج توزیع شد
  • 46 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
  • در قالب طرح اطعام حسینی؛ توزیع 38 هزار پرس غذای گرم و جیره غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد
  • یتیم‌نوازی با برگزاری جشن تولد در کمیته امداد منطقه یک یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟