مشروح اخبار


» دستگیری 4 نفر اراذل و اوباش در شهرستان بهمئی



دستگیری 4 نفر از از اراذل و اوباش که اقدام به ناامنی در سطح شهر لیکک مرکز شهرستان کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش که اقدام به ناامنی در سطح شهر لیکک مرکز شهرستان کرده بودند خبر داد.



به گزارش راک نیوز،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی ، به درگیری شب گذشته که ساعت 11 از طریق گزارش مردمی مبنی بر درگیری و تیراندازی در سطح شهر لیکک مرکز شهرستان به این دادستانی بهمئی ارسال شد اشاره کرد و گفت : در این درگیری طی شب گذشته عده ای از اراذل و اوباش در خیابان های شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با درگیری و تیراندازی برای شهروندان ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت کردند.


حجت الاسلام محمد صدرا اَدیبان با بیان اینکه ، در سریعترین زمان ، دستور قضایی مبنی بر دستگیری آن اشخاص صادر شد افزود : با تلاش نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در کمتر از 10 ساعت این مخِلان امنیت دستگیر و به دادستانی معرفی شدند و قرار تامین کیفری که همان بازداشت موقت است برای این 4 نفر صادر و افراد مذکور روانه زندان شدند.


وی با بیان اینکه ، آن چیزی که باید مردم بدانند این مطلب است که امنیت و آسایش مردم این شهرستان خط قرمز این دادستانی و دستگاه قضایی خواهد بود گفت : اگر شخصی یا اشخاصی بخواهند به وسیله سلاح سرد و یا سلاح گرم اقدام به برهم زدن امنیت و نظم عمومی شهر بکنند قطعا با آنها شدیدترین برخورد قانونی را خواهیم داشت.



تاریخ انتشار : 25 شهریور 1399, 07:56



» اخبار مرتبط:

  • هشدار دادستان بهمئی به مخلان نظم و امنیت در شهرستان
  • شرور مسلح فراری وسارق امامزاده حسن دستگیر شد
  • دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اولین پیامد این گام، خبر داد.
  • جزییات درگیری اراذل و اوباش با ماموران پلیس دربندرعباس وکشته شدن یک نفر
  • آقای «ف» بازداشت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟