مشروح اخبار


» تقدير استاندار از عملكرد سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در خصوص ارزيابي عملكرد سال ۱۳۹۸



دومين جلسه شوراي راهبري توسعه مديريت به رياست استاندار و دبيري رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در سالن جلسات استانداري برگزار شد

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، حسين كلانتري استاندار كهگيلويه و بويراحمد در اين نشست با تقدير از رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و حوزه معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني، در خصوص انجام ارزيابي عملكرد امسال اظهار داشت: ارزيابي عملكرد امسال مبتني بر كار كارشناسي و همكاري و تعامل با ساير دستگاهها بود كه نقش مهمي در روند خدمت به مردم و نيز ارزيابي عملكرد دستگاهها، براي گسترش كمي و كيفي خدمت به مردم استان داشت.

علي سلحشوري رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و دبير شوراي راهبري توسعه مديريت در اين نشست، گفت: نكته مهم اين جشنواره لزوم رعايت كامل مسائل بهداشتي، حفظ  فاصله گذاري اجتماعي و استفاده از ماسك و دستكش از سوي مديران و كاركنان دستگاههاي اجرايي كهگيلويه و بويراحمد است.

سلحشوري تصريح كرد: دستگاههاي اجرايي كهگيلويه و بويراحمد در شاخص هاي عمومي و اختصاصي جشنواره شهيد رجايي امسال، ۳.۲ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته اند.

وي افزود: برخي از مهمترين شاخص هاي عمومي و اختصاصي براي ارزيابي عملكرد دستگاههاي اجرايي كهگيلويه و بويراحمد در جشنواره شهيد رجايي شامل اصلاح ساختار اداري، توسعه دولت الكترونيك، شفافيت مالي، توسعه سرمايه انساني، كمك به بهبود فضاي كسب و كار، ارتقاي سلامت اداري، پاسخگويي به ارباب رجوع و استقرار نظام مديريت عملكرد است.

قلندر حسن پور معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامع ريزي استان هم در اين نشست به ارائه گزارشي جامع از فرآيند ارزيابي عملكرد سال ۱۳۹۸ و گروهبندي دستگاههاي اجرايي استان در دو بعد شاخص هاي عمومي و اختصاصي پرداخت.

 

 



تاریخ انتشار : 25 شهریور 1399, 17:38



» اخبار مرتبط:

  • اولين جلسه شوراي راهبري توسعه مديريت استان كهگيلويه و بويراحمد برگزارشد/تصاویر
  • در اولين جلسه كارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمايه گذاری کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد: ۶ شهرستان استان جز مناطق غير برخوردار از اشتغال هستند
  • 3 خبر جدید از سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهگيلويه و بويراحمد
  • دومين جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي كهگيلويه و بويراحمد در سال ۱۳۹۹ برگزار شد/تصاویر
  • بازديد رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان از پروژه راه ارتباطي پاتاوه-دهدشت/تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟