مشروح اخبار


» سرپرست جدید روابط عمومی استانداری فارس معرفی شد



معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس عصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست روابط عمومی استانداری فارس، اظهار داشت: آرامش و امنیتی که در حال حاضر در این استان شاهد هستیم به برکت همدلی و اتحاد میان تمام بخش‌ها است.

کمال فیروزآبادی ابراز داشت: شاخص‌های امنیتی استان فارس در سال 90 نسبت به سال 89 به طور متوسط 45 درصد رشد داشته و در شش ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته نیز 25 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: ارتقای شاخص‌های امنیت در این استان باعث توسعه و افزایش سرمایه‌گذاری می‌شود که در این راستا رسانه‌ها می‌توانند نقش فراوانی ایفا کنند.

رئیس حوزه استاندار فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه سرپرست قبلی روابط عمومی استانداری این استان، شبانه‌روز تلاشی بی‌وقفه را در مسیر اطلاع‌رسانی و انجام وظایف محوله داشت، گفت: یکی از الزامات کار در رسانه‌ها و روابط‌ عمومی‌ها، فعالیت شبانه‌روزی است.

جابر مهدیار زمان‌شناسی و مکان‌شناسی را از اولویت‌های فعالیت رسانه‌ای و حضور در روابط‌ عمومی ذکر و اضافه کرد: ورود به مباحث اطلاع‌رسانی نیاز به آگاهی بالا و درک دقیق مسائل دارد چرا که هر غفلتی ممکن است آسیب‌های جدی به جامعه وارد کند.

وی با بیان اینکه بحث اطلاع‌رسانی باید با دقت و توجه همراه باشد، بیان کرد: آینده‌نگری و حرکت متناسب با زمان از جمله کارهایی است که در مباحث مربوط به اطلاع‌رسانی باید به آن توجه داشت.

مهدیار اضافه کرد: اطلاع‌رسانی باید متناسب با نیازهای جامعه باشد و از طرفی امام جامعه را به خوبی بشناسیم تا نه جلوتر و نه عقب‌تر حرکت کنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های کامبیز رضایی، سید علی علم‌بلادی، به‌عنوان سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس معرفی شد.




تاریخ انتشار : 2 آذر 1391, 07:49



» اخبار مرتبط:

  • نباید دلایل شخصی را در اطلاع‌رسانی دخیل کنیم.
  • فرماندار جدید دوشهر دیگر استان فارس تغییرکردند
  • کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد‌و بهترین سایت اطلاع رسانی درکشور
  • متاسفانه اخبار امیدوار کننده کمتر به گوش مردم می‌رسد
  • انتصاب در حوزه استانداری کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟