مشروح اخبار


» پیام تبریک و تسلیت نادر منتظریان در پی شهادت سروان مقداد بویر



دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی های عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم شریف ایران اسلامی از نعمت بزرگ امنیت برخوردار شوند.

به گزارش راک نیوز از استان کهگیلویه و بویراحمد،  نادر منتظریان در پی شهادت سروان مقداد بویر پیام تسلیت صادر نمود.

متن پیام به این شرح است.
«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین»
«مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ماعاهَدُوااللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مابَدَّلُوا تَبدیلاً»
دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی های عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم شریف ایران اسلامی از نعمت بزرگ امنیت برخوردار شوند.
این آخرین باری نیست که دل های نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمان های بلند انقلاب، آماج گلوله‌های خشم اشرار و سوداگران مرگ قرار می‌گیرد و دست شوم آن‌ها نهال ثمر بخش انسان های والایی را قطع می‌کند که همواره از نثار جان عزیزشان هیچ هراسی به دل ندارند.
بی تردید در شرایطی که کشور برای مهار بیماری تلاش می‌کند، نیروی مقتدر و جان برکف انتظامی در خط مقدم مبارزه در کنار مردم حضور داشته و با شوق و ایثارگری و مسئولیت‌پذیری برای ارتقاء سلامت و امنیت جامعه تلاش می‌کند و زحمات و ایثارگری های این مجموعه خدوم بر هیچ کس پوشیده نیست و وقوع چنین حوادث ناگواری برای این سبزپوشان خدوم، داغی بزرگ بر دل ما خواهد گذاشت.
اینجانب شهادت فرزند شجاع و فداکارمان، سروان مقداد بویر و دیگر فرزندان عزیزمان در پاسگاه دریابانی هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه در درگیری با اشرار و قاچاقچیان را به محضر مبارک امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و بازماندگان مکرم، کارکنان فداکار نیروی انتظامی و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض نموده و برای مجروحین این حادثه تاسف بار از خداوند بزرگ شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.
نادر منتظریان
فعال سیاسی و اجتماعی
۶/مهرماه/۱۳۹۹



تاریخ انتشار : 6 مهر 1399, 13:46



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سروان مقداد بویر
  • پیام تسلیت انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه در پی شهادت یکی از جوانان برومند استان کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سیدمحمد موحد به خانواده شهیدویسی نژاد ومردم بهمئی
  • پیام تسلیت معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی
  • پیام تسلیت فرمانده نیروی انتظامی، رئیس آموزش و پرورش چاروسا و شهردار و شورای اسلامی قلعه رئیسی در پی شهادت سردار سلیمانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟