مشروح اخبار


» گزارش عملکرد 7 ماهه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حذف ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش راک نیوز ،محمدحسین نصیری‌راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت؛، به اهم فعالیت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت و گفت: اصلاح، تعمیر و تعویض یک هزار و ۲۰۰ مورد علائم اخطاری و انتظامی در سطح استان و لکه گیری محورهای اصلی و فرعی در سطح استان 20 km صورت پذیرفت.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پاکسازی ورودی‌های منتهی به مرکز شهرستان‌های استان به طول 80 کیلومتر گفت: طی این مدت ۵ کیلومتر جدا کننده فیزیکی(نیوجرسی) نصب و ۸۵۰ کیلومتر خط‌کشی در سطح محورهای اصلی و چهار خطه استان صورت گرفت.



وی از ارتقاء روشنایی تونل‌ها و معابر برون شهری به طول ۸۵ کیلومتر خبر داد و عنوان کرد:روشنایی محور یاسوج – بابامیدان- به طول 3 کیلومتر و  به مبلغ هزینه شده 18000 میلیون ریال انجام گرفت.



این مسئول با بیان اینکه در نتیجه بارش برف محورهای استان مسدود شده بودند گفت: پاکسازی ۵۱۰ کیلومتر از محورهای برفگیر از نمک و ماسه حاصل از راهداری زمستانی از دیگر اقدامات صورت گرفته است، ضمن اینکه ریزش‌برداری از ۴ هزار متر مکعب از محورهای مواصلاتی استان انجام شد.


 
نصیری‌راد از اصلاح، تعمیر و تعویض ۱۵ کیلومتر حفاظ در نقاط پرتگاهی استان خبر داد و گفت: خاکریز نقاط پرتگاهی در سطح استان به طول 150 کیلومتر،     احداث قنوهای کناری راهها در سطح استان به طول 250 کیلومتر و رنگ آمیزی پایه‌های روشنایی در سطح استان به 10 کیلومتر از دیگر کارهای انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بارش‌های بهاری ۳۵۰ کیلومتر از محورهای روستایی  و عشایری استان را مسدود کرده بود که بازگشایی شدند.    



وی با اشاره به بازگشایی و تنقیه ابنیه فنی کوچک و بزرگ به تعداد 43 دستگاه، گفت: ورودی‌های شهر یاسوج- شیراز و یاسوج – اقلید و یاسوج- بابامیدان و باشت – گچساران در 5 نقطه ایمن‌سازی شد و برای  ۴ مورد ایستگاه‌ غربالگری ورودی‌های منتهی به مرکز استان در راستای سیاست‌های ستاد مبارزه با شیوع کرونا همکاری شد.


 
وی عنوان کرد: اجرای روکش راه‌های اصلی و چهار خطه و فرعی در سطح استان به طول 46 کیلومتر، اجرای شیار لرزان جهت جداسازی محورهای چهارخطه و دو خطه به طول 250 کیلومتر و تنظیف و شستشوی تونل‌های سطح استان به تعداد 20 دستگاه توسط راهداری استان طی سال جاری صورت پذیرفت.
 

این مسئول با بیان اینکه اجرای فوگسیل به طول 53 و عملیات درزگیری به طول 30 کیلومتر از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته است، افزود: رمپ‌های ورودی و خروجی مجتمع خدمات رفاهی تکمیل و ۳۰ کیلومتر عملیات بهسازی و زیرسازی راه‌های روستایی در سطح استان صورت پذیرفت.
 


وی با تاکید بر رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح استان و تلاش راهداری در این راستا گفت:  ۲۰ نقطه نقطه حادثه خیز در سطح استان حذف یا اصلاح شد و یک پل ۱۰ متری در روستای کالوس احداث شد.
 


نصیری‌راد از گابیون بندی در 20 نقطه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و یادآور شد: ۱۵ ابنیه فنی کوچک و بزرگ تعمیر و ۲۰ دستگاه پل و آبروهای راه‌های روستایی در سطح استان احداث شد.


نصیری‌راد در پایان خاطرنشان کرد: ۳ دستگاه پل عابر پیاده در سطح استان 3 دستگاه شد، ضمن اینکه مبلغ هزینه شده برای اقدامات صورت گرفته ۵۸۵۷۲۸ میلیون ریال است.





تاریخ انتشار : 24 مهر 1399, 08:50



» اخبار مرتبط:

  • گزارش عملکرد 6ماهه اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • گزارش عملکرد 4 ماهه نخست سال 99 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویر احمد
  • گزارش عملکرد 8 ماهه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۳۵ نقطه حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد رفع شد
  • حذف 22 نقطه حادثه خيز در کهگيلويه وبويراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟