مشروح اخبار


» صادرات عنصر کلیدی توسعه اقتصادی، صادرکنندگان رزمندگان خط مقدم جبهه اقتصادی



سالار حسین پور، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی 29 مهرماه روز ملی صادرات را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
 29 مهرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به جهت ارج نهادن به تلاشهای دست اندرکاران حوزه صادرات و سربازان اقتصادی روز ملی صادرات نامگذاری شده است.
   صادرات همواره از مهمترین مسائل مورد نظر دست اندرکاران و سیاستگذاران اقتصادی و بازرگانی جمهوری اسلامی ایران بوده و توجه خاص را در برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به خود معطوف داشته است و ایجاد تسهیلات( قانونی، اجتماعی، رفاهی، اطلاعاتی و...) در زمینه صادرات موجب تحرک در مکانیزم تجارت خارجی می باشد و موجبات رشد تولید ناخالص ملی(GNP) را نیز در بر دارد.
   صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور محسوب شده است و بر آمادگی زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی جهت بکارگیری استراتژی های صادراتی تأکید گردیده است . توسعه صادرات و ورود صحیح به بازارهای جهانی و حفظ شرایط ماندگاری در آن حاصل نمی شود مگر با ایجاد یک راهبرد مشخص و پایدار صادراتی که بصورت قانون غیر قابل تغییر درآمده و هر کدام از دستگاههای اجرایی مرتبط با امر صادرات و همچنین اتحادیه ها و تشکلهای صادراتی و سازمانهای خدمات رسانی تجاری از قبیل بانکها ، بیمه ، حمل و نقل و . . . به وظایف خود به خوبی عمل نمایند و در جامعه نیز آمادگی فرهنگی تولید بهترین کالا برای صادرات بوجود آید .  
در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفته و در حال سپری کردن جنگ تحمیلی اقتصادی هستیم صادر کنندگان و دست اندر کاران امر صادرات به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی با درایت و رشادت در میدان جنگ تحریمی، تحمیلی قراردارند.
اینجانب ضمن تبریک 29 مهرماه روز ملی صادرات به صادرکنندگان و دست اندرکاران امر صادرات و ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه آنان در گذر از گردنه های خطیر ساخته ی دشمنان، توفیق روز افزونتان را در اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان از خداوند منان مسألت دارم .



تاریخ انتشار : 29 مهر 1399, 09:30



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مناسبت روز ملی صادرات
  • اعزام هیئت‌های تجاری کهگیلویه و بویراحمد به چین
  • صادرات کهگیلویه وبویراحمد در افق 1404حدود 70میلیارد دلار اعلام شد
  • فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه استان فارس منتشر شد
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد با رئیس بانک توسعه صادرات کشور دیدار کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟