مشروح اخبار


» آخرین وضعیت اجرای بزرگترین طرح گازرسانی استان در شهرستان بهمئی



رئیس اداره گاز شهرستان بهمئی گفت :در این طرح 40 روستای این شهرستان قابلیت گاز رسانی دارند

به گزارش راک نیوز ،روح الله فنحی  به سخت‌گذر بودن و دشواری کار گازرسانی به روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۴۰ روستای این شهرستان در بخش سرآسیاب یوسفی و ممبی قابلیت گازرسانی دارند که البته شامل روستا‌های بالای ۲۰ خانوار جمعیت و دارای طرح هادی است.

وی  افزود: کار‌های مطالعاتی گازرسانی به ۲ روستا در حوزه گرمسیری بهمئی نیز در دست اقدام است که بزودی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.
رئیس اداره گاز شهرستان بهمئی  با بیان اینکه بزرگترین طرح گازرسانی استان، گازرسانی به ۴۰ روستا، با ۴ هزار خانوار و بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت است، ادامه داد: برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و سهولت کار ۵۰ درصد همه تجهیزات شامل لوله‌های پلی اتیلن و لوله‌های فلزی و لوازم ایستگاه این طرح خریداری شده است.
روح الله فتحی میانگین پیشرفت کاری این طرحِ گازرسانی به روستا‌های شهرستان را بیش از ۶۷ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد از خانوار‌های شهری و ۳۰ درصد از خانوار‌های روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بزرگ ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه، ۴۰ کیلومتر شبکه گذاری فلزی و ۱۸۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن و ۴ ایستگاه تقلیل فشار گاز طراحی نصب می‌شود، گفت: با پایان این طرح از لحاظ عملیات گازرسانی جزو شهرستان‌های سبز کشور محسوب شده و در مجموع بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری و روستایی بهمئی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
رئیس اداره گاز بهمئی با اشاره به اینکه در برخی روستا‌ها به دلیل صعب‌العبور بودن هزینه اجرای عملیات بالا بوده و زمان بیشتری برای گازرسانی به این روستا‌ها نیاز است، ادامه داد: در این میان نیز گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار دارد.
گفتنی است عملیات اجرائی این طرح از سال ۱۳۹۸ آغاز و طی ماه‌های گذشته سرعت بیشتری گرفته است.
شهرستان بهمئی دارای ۱۵۶ روستای دارای سکنه است که از این تعداد ۱۰۰ روستا بالای ۲۰ خانوار و ۳۵ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.


 

 

 

آخرین وضعیت اجرای بزرگترین طرح گازرسانی استان در شهرستان بهمئی

 

 

آخرین وضعیت اجرای بزرگترین طرح گازرسانی استان در شهرستان بهمئی

 



تاریخ انتشار : 30 مهر 1399, 11:18



» اخبار مرتبط:

  • بزرگترین طرح گازرسانی استان در شهرستان بهمیی ، گازرسانی به 40 روستا ، با 4 هزار خانوار و بیش از 12 هزار نفر جمعیت
  • یکهزارو424 خانوار روستایی کهگیلویه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند
  • مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد: برخورداری 99 درصدی خانوار شهری کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی
  • ۱۸۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی می‌شود
  • 185 روستای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان 97 به شبکه گاز متصل می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود