مشروح اخبار


» بازداشت جواد بساری در یک عروسی در استان فارس +عکس



 مراسم عروسی کرونایی در روستایی در شهرستان نی‌ریز با حضور یکی از خوانندگان ، بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی، برگزارکننده را راهی زندان کرد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ روز گذشته خبر برگزاری یک جشن عروسی با ازدحام شرکت کننده بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در یکی از روستاهای شهرستان نی ریز استان فارس در شبکه های بازنشر داده شد.
بنابراین گزارش ،حضور یک خواننده سرشناس قدیمی واجرای وی در این مراسم بر رغبت حضور مهمانان در این جشن تاثیر زیادی بهمراه داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان نی ریز با تایید برگزاری چنین مراسمی در روستای ریزاب بخش قطرویه شهرستان نی ریز  گفت: باتوجه به تعطیلی اماکن و تالارها ، این مراسم خصوصی بوده ودر منزل برگزار شده است.
مراد هدایت با اشاره به بازداشت پدر داماد ،حضور یکی از خوانندگان قدیمی کشور (جواد یساری) را در این برنامه را تایید کرد و گفت: این فرد حدود ربع ساعت به اجرای مراسم پرداخته بود که نیروی انتظامی وارد عمل شد و برنامه را لغو کرد.
به گزارش راک نیوز، نی ریزان فارس به نقل از فرماندار نوشت : صاحب مجلس در بازداشت به سر می برد و جواد یساری هم یک سات بازداشت شد.

 



تاریخ انتشار : 10 آبان 1399, 08:47



» اخبار مرتبط:

  • بازداشت پدر داماد برای برگزاری جشن عروسی در یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد
  • بازداشت متولیان برگزاری جشن عروسی در شهرستان بویراحمد
  • تازه ترین جزئیات از زخمی شدن 24 جهرمی در یک عروسی!
  • عکس های عروسی یک مداح معروف
  • دکتر اعتماد سرپرست جدید شبکه دامپزشکی پاسارگاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟