مشروح اخبار


» آغاز توزیع مرغ و روغن با قیمت مصوب دولتی در کهگیلویه+قیمت



رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: با هدف تعدیل قیمت‌ کالای اساسی توزیع مرغ منجمد و روغن با نرخ مصوب از امروز در شهرستان آغاز شد.


به گزارش راک نیوز "احمد حکیم در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه از توزیع اقلام کالای اساسی در مراکز عرضه شهرستان خبر داد.



رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت صمت و مصوبه کارگروه تنظیم بازار با هدف تعدیل قیمت مرغ و روغن توزیع این کالاها آغاز شده است.


حکیم تصریح کرد: مرغ منجمد با قیمت مصوب 15 هزار تومان از امروز در عاملیت فروش دهدشت واقع در خیابان 180 دستگاه توزیع می‌شود.


وی افزود: روغن مایع و جامد نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دو عامل فروش دیگر در  حال توزیع است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.



این مسؤول قیمت دولتی روغن خوراکی 1300 گرمی را 12 هزار و 500 تومان و روغن 2250 گرمی را 22 هزار تومان و روغن جامد را 43 هزار تومان اعلام کرد.


حکیم گفت: شکر دولتی فله‌ای با قیمت هفت هزار و 300 تومان به ازای هر کیلو و بسته‌بندی هر کیلو 9 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پ

رئیس صمت کهگیلویه با بیان اینکه بازرسان این اداره در دو شیفت صبح و عصر بر واحدهای عرضه نظارت دارند از مردم خواست تخلفات صنفی و هر گونه تخطی از قیمت‌های مصوب را با سامانه 124 در میان بگذارند.



تاریخ انتشار : 10 آبان 1399, 10:24



» اخبار مرتبط:

  • بیش از 240 تن برنج و شکر در کهگیلویه، چرام و لنده توزیع می شود
  • توزیع گوشت مرغ به قیمت دولتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد/جزییات
  • خودرو باز هم ارزان شد !!+ قیمت
  • فروش پژو ۲۰۷ و ویتارا با یک تا ۹ میلیون تومان افزایش قیمت
  • آخرین قیمت طلا، سکه و ارز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟