مشروح اخبار


» اهدا خون امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد



کارکنان بسیجی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به سازمان انتقال خون، خون اهدا کردند. 

 در پی اعلام کاهش سطح ذخایر خونی در کشور و فراخوان سازمان انتقال خون کشور در روزهای شیوع ویروس کرونا، مدیرکل و جمعی از کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای تقویت بانک خون، در سازمان انتقال خون استان حاضر شدند و خون خود را اهدا کردند. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه مراسم اهدای خون توسط امدادگران این نهاد گفت: اهدای خون در جامعه باعث ارتباط معنوی در بین مردم و موجب تقویت روحیه نوعدوستی در بین انسانها می شود و به تبع آن نياز به خون و فرآورده هاي خوني نیز کاهش می یابد.
وی افزود: در حال حاضر اهداء خون علاوه بر نجات جان افراد بیمار و حادثه دیده، هم به سلامت جسمی و هم سلامت روحی اهداکنندگان نیز کمک می کند.
مبشری هدف از اهداء خون کارکنان کمیته امداد را گسترش و تعمیق فرهنگ اهدای خون در بین کارکنان این نهاد عنوان و بیان کرد: خون به عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ الهی و مایه زندگانی در بدن انسان است که اهداء آن به بیماران نیازمند علاوه بر اینکه زمینه حیات یک انسان را رقم می‌زند، یکی از کارهای خیری است که نتایج سودمند مادی و معنوی بسیاری نیز به دنبال دارد.
وی با اشاره به حیاتی دانستن این ایثار، تصریح کرد: حضور امدادگران این نهاد مقدس در چنین مراسماتی با هدف فرهنگ‌سازی، همدلی، نوع دوستی و دستگیری از درماندگان است و سبب شکوفا شدن حس زیبای از خودگذشتگی می‌شود.



تاریخ انتشار : 11 آبان 1399, 12:14



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از نویسنده کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی
  • جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اهداء 12هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی
  • انتصاب جدید در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد
  • قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟