مشروح اخبار


» چاپ ونصب بنر ترحیم در ممسنی ممنوع شد



اداره اماكن با همكاري نيروي انتظامي نسبت به رصد مراسمات ترحيم و مجالس عروسي اقدام و از برگزاري هرگونه مراسم عمومي با اعلام به صاحبان مراسم جلوگيري به عمل آورد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ چهل و ششمين جلسه ستاد كرونا شهرستان ممسني با حضور اعضاي محترم شوراي تامين و ديگر اعضاي ستاد به رياست ایوبی در محل فرمانداري  برگزار و دراین نشست  مقرر گرديد:
1-با توجه به بيانيه ي دادستان محترم مبني بر مسئوليت حقوقي و كيفري ناشي از عدم رعايت دستور العمل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي منتهي به آسيب هاي جسمي و يا فوت اشخاص ديگري در اثر انتقال ويروس كرونا ، بر اين اساس ادارات و همه دستگاه ها ضمن رعايت موارد بهداشتي موراد متخلف را به دادستاني معرفي نمايند.
2- شهرداري نورآباد نظارت جدي بر موضوع قيمت حمل اجساد كرونايي و رعايت نرخ مصوب توسط رانندگان آمبولانس به عمل آورد.
3- اداره اماكن با همكاري نيروي انتظامي نسبت به رصد مراسمات ترحيم و مجالس عروسي اقدام و از برگزاري هرگونه مراسم عمومي با اعلام به صاحبان مراسم جلوگيري به عمل آورد.
4- شهرداري نورآباد نسبت به جلوگيري از چاپ و نصب هرگونه بنر ترحيم در سطح شهر اقدام و تذكرات لازم را به صاحبان زيربط به عمل آورد.
5- اداره ي صنعت،معدن و تجارت نسبت به افزايش مراكز توزيع اقلام تنظيم بازار و پراكندگي آن در سطح شهر نورآباد اقدام و مراتب رعايت فاصله گذاري و استفاده از ماسك را به مغازه داران اعلام نمايند.
6- اولين جلسه ي شوراي اداي شهرستان با حضور روساي ادرات ،سازمان ها و بانك ها با موضوع ستاد پيشگيري و مقابله با كرونا برگزار گردد.
7- شبكه دامپزشكي شهرستان با هماهنگي شبكه بهداشت و درمان و نيروي انتظامي نسبت به جمع آوري مراكز و مغازه هاي عرضه مرغ زنده در سطح شهرستان اقدام و با مساعدت اداره صنعت ،معدن و تجارت تبديل به مرغ فروشي كشتار روز گردند .
8- كافي شاپ ها و قهوه فروشي ها صرفا به صورت بيرون بر مجاز به فعاليت بوده و در غير اينصورت برابر ضوابط ستاد مديريت بيماري كرونا برخورد و مكان مورد نظر پلمپ خواهد گرديد.
9- ادارات شهرستان نسبت به اجرای شیفت بندی با حضور دوسوم کارکنان جهت انجام امورات اداری اقدام نمایند.



تاریخ انتشار : 12 آبان 1399, 08:22



» اخبار مرتبط:

  • شرط جدید برای برگزاری عروسی در ممسنی / چقدر اجرای آن امکان پذیراست؟
  • نشست مسئولان برای بررسی مشكلات كارگران فضاي سبز شهرداري نورآباد
  • علت پلمپ 21 مرغ فروشی در دهدشت چه بود؟
  • پلمپ 49 نانوایی متخلف در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • "بازديد سرزده فرماندار ممسني از كسبه وبازار شهر نورآباد ."
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟