مشروح اخبار


» مناطق زلزله زده سی سخت تحت پوشش کامل امنیتی قرار دارند



فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : امنیت کامل در نقاط زلزله زده شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی‌سخت حکم فرماست و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

سردار سرتیپ دوم ستاد «کیقباد مصطفایی» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ ضمن آرزوی بهبودی برای مصدومان زلزله دیشب شهر سی سخت خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از وقوع این زمین‌لرزه با تمهیدات ویژه امنیت کامل را در شهر سیسخت برقرار کرد و نیروهای کمکی خود را به مناطق زلزله زده اعزام کرد.
مصطفایی با دعوت از مردم به رعایت خونسردی گفت: پلیس در کنار دیگر ارگانهای امدادرسان با آمادگی صددرصد در حال خدمت رسانی به مردم است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: همکاران من تا آخرین لحظه در کنار عزیزان خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی ورزند و در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: طرح‌های ترافیکی آمد و شد توسط پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در ورودی و خروجی شهر سی سخت در حال اجرا می باشد.
سردار مصطفایی به اعمال محدودیت‌های پلیس برای ورود افراد غیر مجاز به مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و تصریح کرد: پلیس از تردد افراد غیرمجاز که حضور آنها در این مناطق توجیهی ندارد جلوگیری می‌کند بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنیم به منطقه زلزله‌زده شهر سی سخت مراجعه نکرده و اجازه دهند امدادگران در فضای مناسب تری مأموریت‌های خود را انجام دهند.



تاریخ انتشار : 30 بهمن 1399, 10:54



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج
  • ۲کشته و ۸ مجروح حاصل نزاع دسته جمعی بر سر اختلاف ملکی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • واکنش نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شایعه آدم ربایی در منطقه گردشگری تنگ مهریان
  • پدری با اسلحه پسر خود را کشت
  • اجرای مرحله پنجم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یاسوج/ پلیس بر اساس وظایف قانونی با ناامن‌کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت بشدت برخورد می کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟