مشروح اخبار


» درباشگاه استقلال چه خبر است ؟ /استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره



باشگاه استقلال که در چند سال اخير رنگ آرامش را نديده است در تازه ترين اتفاق با استعفاي دسته جمعي اعضاي هيات مديره خود مواجه شده تا مديرعامل اين باشگاه تنها فرد مسئول باقي مانده باشد!

به گزارش راک نیوز وبه نقل از ایسنا؛ با اوج گيري اختلافات اعضاي هيات مديره استقلال با احمد مددي مديرعامل اين باشگاه، امروز سه تن از اعضاي هيات مديره استعفاي خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند.
حميدرضا آصفي، مهدي عبديان و حجت نظري سه عضو هيات مديره باشگاه که چندي پيش با تصويب يک مصوبه خواستار برکناري ناصر فريادشيران از مديريت آکادمي اين باشگاه شده بودند که اين مصوبه با مقاومت مديرعامل هرگز اجرايي نشد، امروز در راستاي اين اختلافات از سمت خود کناره گيري کردند.
استعفاي اين سه عضو هيات مديره باشگاه استقلال در شرايطي صورت گرفته است که چند روز قبل هم اسماعيل خليل زاده ديگر عضو هيات مديره اين باشگاه توسط مقامات قضايي بازداشت و راهي زندان شد.
به گفته مهدي علي نژاد معاون وزير ورزش قرار است روز دوشنبه در مورد هيات مديره باشگاه استقلال تصميم گيري شود. البته او گفته بود که قرار است در جلسه هيات مديره در مورد استعفاي يک عضو تصميم گيري شود که حالا همه اعضا استعفا کرده اند



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1400, 12:50



» اخبار مرتبط:

  • مديرعامل پرسپوليس منصوب شد+عکس
  • یارانه نقدی شما هم حذف شده؟
  • سفر رئيس هيات مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون به شهرستانهای گچساران و باشت/بازدید از طرح های اقتصادی+جزئیات
  • آخرین شایعه عجیب در باشگاه پرسپولیس
  • شاهين بوشهر در آستانه انحلال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟