مشروح اخبار


» آخرین شایعه عجیب در باشگاه پرسپولیس



در صورت حضور عابديني به‌عنوان مديرعامل پرسپوليس، محمد رويانيان در هيات مديره باشگاه باقي خواهد ماند تا كماكان كنار پرسپوليس باشد.
به گزارش بخش ورزشی راک نیوز، داستان مديريت پرسپوليس، داستان پيچيده‌اي است. يك روز خبر از ابقاي محمد رويانيان شنيده مي‌شود و روز ديگر مي‌گويند او با آمدن وزير ورزش جديد از پرسپوليس مي‌رود و جاي خود را به مديري ديگر مي‌دهد.

 

كمبود بودجه و مشكلات مالي فراوان كه اين روزها به تنها دغدغه پرسپوليس بدل شده، شايد يكي از نشانه‌هاي خداحافظي رويانيان باشد. شايد او را تحت فشار گذاشته‌اند تا استعفا بدهد و از مديرعاملي پرسپوليس كنار برود.

 

اما يك سوال. فرض كه رويانيان برود، چه كسي مديرعامل مي‌شود؟ اگر همين روزها شنيديد كه امير عابديني پس از سال‌ها دوباره به پرسپوليس برمي‌گردد تا مديريت قرمزپوشان را برعهده بگيرد خيلي تعجب نكنيد. عابديني كه از مديران قديمي فوتبال ايران است و در داماش هم به بن‌بست رسيده و بارها استعفا داده، حالا خود را به پرسپوليس نزديك و نزديك‌تر مي‌بيند.

 

مي‌گويند اين مديرعامل سابق پرسپوليس، به كار مجدد در پرسپوليس فراخوانده شده. البته چالش بزرگ عابديني، مشكلات بزرگ در ساختار باشگاه پرسپوليس است. او اگر بيايد بايد يك تنه اين مشكلات را برطرف كند. مشكلاتي كه اگر حاد شود مي‌تواند پرسپوليس را از جمع مدعيان خارج كند و اين خبر، خبر جالبي براي هواداران نخواهد بود.

 

عابديني و رويانيان مشكلات گذشته را فراموش كرده‌اند. براي حل معضلات پرسپوليس آنها دست در دست هم داده‌اند. ديگر از آن مصاحبه‌هاي يكي دو سال قبل خبري نيست. زماني رويانيان عليه عابديني حرف مي‌زد و بلافاصله عكس اين قضيه اتفاق مي‌افتاد. الان 3، 4 ماهي است كه از اين مصاحبه‌ها خبري نيست. رويانيان و عابديني راهي را آغاز كرده‌اند كه نهايتش، همكاري با هم در پرسپوليس است. جدل چند روز پيش آنها در اتحاديه فوتبال را هم به‌حساب دوستي‌هاي تازه بگذاريد، نه دشمني‌هاي قديمي.

 

در ماه‌هاي اخير البته بارها شنيده‌ايم كه عابديني به‌عنوان قائم‌مقام يا رييس سازمان فوتبال پرسپوليس وارد اين باشگاه مي‌شود اما در صورت حضور عابديني به‌عنوان مديرعامل پرسپوليس، محمد رويانيان در هيات مديره باشگاه باقي خواهد ماند تا كماكان كنار پرسپوليس باشد.

 

عابديني و رويانيان در صورت حضور قطعي مديرعامل داماش در پرسپوليس، با هم همكاري خواهند كرد و اينگونه نيست كه يكي برود و ديگري بيايد. در اين بين رويانيان هم براي تحويل پست مديرعاملي بي‌تمايل نيست. او در اين مدت بارها با بهروز منتقمي قائم مقام خود در اين زمينه صحبت كرده ولي به نظر نمي‌رسد منتقمي برش لازم را براي اين كار داشته باشد.

 

اگر عابديني به پرسپوليس برگردد بايد شاهد تغيير و تحولاتي در نوع ساختار اين تيم بود. مي‌گويند بازي با ميلان، بازي خداحافظي رويانيان با پرسپوليس است. شايعه‌اي كه فعلا در حد حرف است اما شايد در هفته آينده عملي شود. بايد منتظر بمانيم و ببينيم چه اتفاقاتي در راه است. آيا عابديني بعد از مدتها به پرسپوليس برمي‌گردد يا اين شايعه، شايعه‌اي است براي هل دادن عابديني به سمت مديريت پرسپوليس؟

 

اگر عابديني مديرعامل پرسپوليس شود، اتفاقات احتمالي رختكن اين تيم ديدني خواهد بود. امير عابديني سال‌ها بازيكن فوتبال بوده و از اصول مربيگري به زعم خودش سر در مي‌آورد. عابديني بارها تاييد كرده كه براي مربيان تيم خود نظر فني مي‌دهد و حتي در انتخاب ارنج هم گاهي دخالت مي‌كند.

 

در پرسپوليس آيا امير عابديني مي‌تواند در كار دايي دخالت كند؟ آيا مي‌تواند به او نظر فني بدهد؟ عابديني هميشه به اين موضوع علاقه نشان داده و در سوي مقابل هم دايي اجازه دخالت را به هيچ‌كس نداده. اين تفاوت در ديدگاه‌هاي عابديني و دايي مي‌تواند منشا اختلاف آنها باشد. البته به شرط آنكه عابديني به پرسپوليس بيايد و مديرعامل تيمي شود كه علي دايي سرمربي‌اش است.




تاریخ انتشار : 8 آذر 1392, 23:08



» اخبار مرتبط:

  • شاه ماهی های پرسپولیس یکی یکی پریدند!
  • رویانیان از مردم یاسوج تشکر کرد
  • واكنش فدراسيون به تهديد رويانيان
  • اولين رستوران پرسپوليس و استقلال در شيراز
  • ميلاد غريبي به پرسپوليس پيوست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟