مشروح اخبار


» فرمانده سپاه گچساران؛ انتخابات پرشور عامل قوام نظام اسلامی است



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گچساران گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو عامل قوام نظام اسلامی است.


به گزارش راک نیوز؛ سرهنگ پاسدار باقر پسنده روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: مردم طی ۴۲ سال گذشته با درک صحنه‌های حساس و مهم در عرصه انتخابات، راهپیمایی ها و تایید نظام پای کار بوده‌اند. 
وی ادامه داد: به طور یقین انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر صحنه ای از حضور پرشور و وحدت آفرین ملت ایران و شکست برای جبهه استکبار را به نمایش می گذارد.
فرمانده سپاه گچساران گفت: نظام جمهوری اسلامی برخاسته از بطن مردم است و بر پایه رای و اراده مردم استوار شده لذا مشارکت پرشور و آگاهانه مردم عرصه ای برای تایید و تقویت انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران و رسانه در جامعه گفت: خبرنگاران و رسانه ها نقش تاثیرگذار در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پرشور در جامعه دارند.
۲۸خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خواهیم بود.



تاریخ انتشار : 12 خرداد 1400, 11:04



» اخبار مرتبط:

  • افزایش 11 درصدی مشارکت مردم گچساران نشانه دغدغه آنها برای توسعه است
  • شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرد
  • تاریخ ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا اعلام شد
  • انصراف یکی دیگر از کاندیداهای شورای شهر دهدشت
  • دعوت رحمان حاجی اصل کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟