مشروح اخبار


» سرای روزنامه‌نگاران کهگیلویه وبویراحمد راه‌اندازی می‌شود



معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجمین سرای روزنامه‌نگاران کشور با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در کهگیلویه وبویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

 

کرم‌الله محمدپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: سرای روزنامه‌نگاران استان شنبه آینده با حضور معاون مطبوعاتی واطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

 

وی اظهارکرد: مطبوعات نقش بسیار کلیدی در جهت‌دهی به افکار عمومی دارد و به همین جهت تقویت این حوزه و توسعه کمی و کیفی آن از سیاست‌های معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی است.

 

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از سفر چهارم دولت به استان، تاکنون این دومین بار است که این مسوول به استان ما سفر می‌کند و خود این موضوع بیانگر اهمیتی است که وی برای مطبوعات و رسانه‌ها قائل است.

 

محمدپور اضافه کرد: راه‌اندازی خانه مطبوعات استان و سرای روزنامه‌نگاران از جمله برنامه‌های محوری معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بوده که تاکنون در چندین استان انجام شده و چون خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده، سرای روزنانه‌نگاران نیز در دستور کار قرار گرفته است.




تاریخ انتشار : 19 آذر 1391, 15:17



» اخبار مرتبط:

  • زمان برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری تغییر کرد.
  • خبرنگاران فعال کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند
  • مخالفت ‌ارشاد ‌با تغییر کاربری سینمای گچساران‌
  • پنجمين سراي روزنامه‌گاران کشور در کهگيلويه و بويراحمد افتتاح شد
  • رئیس خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمدانتخاب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟