مشروح اخبار


» فرماندار جدید باشت منصوب شد



فرماندار باشت وجود نیروی انسانی توانمند و تحصیل کرده در این شهرستان را در کنار مجموعه توانمندی‌های مختلف و حمایت‌های بی‌دریغ دولت و تلاش، همکاری و تعامل مسئولین استان و شهرستانی فرصت ارزشمندی در توسعه پایدار..

سیدناصر رضایی بعنوان فرماندار جدید شهرستان باشت معرفی شد .
 وی قبل از این بر کرسی ارشدترین مسئول اجرایی در شهرستان کهگیلویه تکیه زده بود.رضایی در شورای اداری این شهرستان گفت: خدا را شاکر هستیم که در برهه‌ای از تاریخ در حاکمیت اسلام، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود رهبری خردمند و مقتدر و مردمی انقلابی و ولایتمدار خدمت می‌کنیم.

وی ادامه داد: هر چه داریم از اسلام، انقلاب و روحانیت است و امروز به برکت خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار گرفته و از پشتوانه محکم مردمی برخوردار هستیم، لذا خدمت به این مردم بزرگ‌ترین افتخار است.

رضایی، باشت را شهرستانی نوپا اما دارای قدمتی تاریخی و هویتی ارزنده که جایگاه تعداد زیادی از امامزادگان و همچنین برخوردار از استعداد و مزیت‌های شایسته‌ای در بخش کشاورزی، آب، گردشگری و صنعت است، خواند.

فرماندار باشت وجود نیروی انسانی توانمند و تحصیل کرده در این شهرستان را در کنار مجموعه توانمندی‌های مختلف و حمایت‌های بی‌دریغ دولت و تلاش، همکاری و تعامل مسئولین استان و شهرستانی فرصت ارزشمندی در توسعه پایدار و همه جانبه باشت دانست و تأکید کرد: آنچه از فارغ‌التحصیلان و جویندگان کار و اشتغال انتظار داریم، مشارکت جدی آن‌ها در عرصه فعالیت، کار و تلاش است.

فرماندار باشت به مدیران و اداره‌ها و کارآفرینان هم تأکید کرد: برای کسب و کار جدید، توسعه کار‌آفرینی و توانمندسازی و ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف خصوصاً جوانان از مهارت‌های عمومی کار و تولید باید تلاشی مستمر و پیگیری مداوم داشته باشیم.



تاریخ انتشار : 23 آذر 1391, 02:13



» اخبار مرتبط:

  • فرزندان امام راحل فردا میهمان مردم شهرستان باشت هستند
  • در برخورد با ارباب رجوع نباید موضوعات کور سیاسی را لحاظ کرد
  • مراسم معارفه بخشدار بوستان برگزار شد
  • باشت ولرزیدن بدون خسارت
  • باشت ؛شهرستانی با نیمی از ادارت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟