مشروح اخبار


» باشوی استقلال سودای پرواز به آن سوی آب ها



چند روزاست که مهدی قایدی در کانون گرم شایعات قرار دارد و بر سر رفتن وماندش روایت های بسیاری نقل و قول می شود.

به گزارش راک نیوز ورزشی ؛ تجربه در طی این سال ها نشان داده هر وقت رسانه های برون مرزی در حوزه فوتبال از جدایی یک بازیکن ایرانی از باشگاهی خبر دادند و مدیران داخلی تکذیب کردند ،رانجام همان شد که ابتدا راهش را شایعه باز کرده بود.

هفته گذشته که خبر پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات رسانه ای شد کمی بعد منتفی اعلام شد و همسر قائدی در اینستاگرام اعلام کرده قائدی با باشگاه قرار داد دارد و همه چیز به باشگاه ربط دارد.

حالا رسانه های اماراتی و شبکه های هواداری نزدیک به الاهلی ویدیویی را از تمرین کردن مهدی قائدی با این باشگاه منتشر کردند.آنها پا پیش تر گذاشته و مدعی شدند که ویدیوی خوش آمدگویی و معرفی به باشگاه قائدی نیز در حال تهیه برای انتشار می باشد.
از آن سو خبرهای غیر رسمی می رسد که استراماچونی که در احیاء پسر ریز نقش بوشهری فوتبال ایران  نقش بسزایی داشته و در حال حاضر در لیگ قطر مشغول مربی گری با الغرافه  است از دیگر مشتری های قائدی به شمار می رود.
بنظر می رسد پیشنهاد وسوسه انگیز تیم اماراتی بتواند مدیران و مربیان استقلال را راضی به صدور رضایت نامه بکنداما، بهرحال باید منتظر ماند تا در روزهای آینده ببینیم حرف آخر را چه کسی خواهد زد.



تاریخ انتشار : 1 شهریور 1400, 10:34



» اخبار مرتبط:

  • خبر بد برای آبی های ایران: قائدی از استقلال جدا شد
  • آخرین خبرها از وضعیت بازیکن بوشهری استقلال؛درخواست برای انتقال وی به تهران+عکس
  • نام یک خانم درمیان سرنشینان تصادف مهدی قائدی + عکس
  • دادستان بوشهر خبرداد: پرونده قضایی برای مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران
  • آندره استراماچونی سرمربی استقلال شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟