مشروح اخبار


» دستگیر ی فروشنده قرص های ترامادول و متادون توسط پلیس شهر یاسوج



فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری هشت فروشنده اصلی قرص های ترامادول و متادون در یاسوج مرکز این شهرستان خبر داد.

 طی عملیاتی ضربتی : هشت فروشنده قرص های ترامادول و متادون توسط پلیس شهر یاسوج دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری هشت فروشنده اصلی قرص های ترامادول و متادون در یاسوج مرکز این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی کاشانی ، دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس به  تشریح جزئیات خبر فوق پرداخت . به گفته وی  روز گذشته ماموران پر تلاش یگان امداد شهر یاسوج در راستای اجرای طرح .... گشت زنی در خیابان اصلی شهر روبروی اورژانس قدیم که منطقه آلوده ای برای فروش قرص های روانگردان به حساب می آید ، ماموران یگان امداد طرح ضربتی دستگیری فروشندگان قرص های ترامادول ، متادون و کلنوزپام را به اجرا گذاشتند .

سرهنگ کاشانی ادامه داد : ماموران بلافاصله طی عملیات غافلگیرانه و منسجم ، و در اقدامی ضربتی هشت متهم را دستگیر کردند و در بازرسی از متهمان مقادیر قابل توجه ای قرص ترامادول و متادون کشف گردید .

متهمان به  دلیل فروش غیر قانونی دارو دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی  قرار گرفتند . سرهنگ علی کاشانی در پایان با اعلام اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل  قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند ، از شهروندان یاسوجی خواست ،  در صورت علم و آگاهی از هرگونه ناهنجاری در جامعه  ، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع داده و پلیس را در انجام هرچه بهتر وظایف یاری نمایند



تاریخ انتشار : 27 آذر 1391, 00:20



» اخبار مرتبط:

  • کشف 13 هزار عدد قرص روانگردان در گچساران
  • دستگیری فروشنده قرص های ˈمتادونˈ و ˈترامادولˈ در یاسوج
  • دستگیری اعضای باند فروشنده مواد مخدر در یاسوج
  • دستگیری "محمود مارمولک " در یاسوج
  • دستگیری باند سارقان به عنف در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟