مشروح اخبار


» رشد ۹۳ درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد



معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۹ هزار و ۹۹۳ میلیون ریال حقوق دولتی از بهره‌برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۹۳ درصد رشد داشته است.

 دارا فرامرزی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به وجود ۷۹ فقره پروانه بهره برداری معدن در استان، افزود: این معادن با سرمایه گذاری بیش از ۸۸۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸۲۹ نفر، دارای بیش از یک میلیارد و ۶۲۷ میلیون تن ذخیره معدنی هستند که در حال حاضر ۴۳ فقره از این معادن فعال می باشند که در ۶ ماهه نخست امسال، قریب به یک میلیون و چهارصد هزار تن استخراج داشته اند.

وی اظهار کرد: عمده مواد معدنی استان مواد اولیه سیمان، گچ، آهک، سنگ لاشه و مالون، مرمریت، بوکسیت، فسفات، سلستین، مارن و… می باشند.



تاریخ انتشار : 27 مهر 1400, 14:57



» اخبار مرتبط:

  • رشد ۱۵۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد: رشد ۲۱ درصدی عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در وصول حقوق دولتی معادن
  • معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد: شاخص های بخش معدن استان، مثبت و امیدبخش است
  • معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: رشد بیش از ۹۷ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان در سال ۱۳۹۷
  • قرار گرفتن برخی معادن غنی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حفاظت‌شده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟