مشروح اخبار


» معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: رشد بیش از ۹۷ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان در سال ۱۳۹۷



معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت ، گفت: عملکرد سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  در وصول حقوق دولتی معادن ،   در سال ۹۷نسبت به سال ۹۶، بیش از  ۹۷درصد رشد داشته است.


به گزارش خبرنگار راک نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد،  دارا فرامرزی با اعلام این خبر افزود:

در سال ۹۷بیش از ۶هزار و ۳۱۰میلیون ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.

وی با اشاره به رشد بیش از  ۹۷درصدی وصول حقوق دولتی معادن نسبت به سال ۹۶ ، اظهار داشت:در سال ۹۶، وصولی حقوق  دولتی ۳هزار و ۲۰۰میلیون ریال بوده است.

 

فرامرزی  با اشاره  به  وجود ۷۴فقره پروانه بهره برداری معدن در استان، افزود: این معادن با سرمایه گذاری بیش از ۳۴۰میلیارد ریال و اشتغال ۷۱۸نفر  ، دارای بیش از یک میلیارد و ۵۱۶میلیون تن ذخیره معدنی هستند و در حال حاضر ۴۵معدن در استان فعال و در حال بهره برداری هستند.

 

معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: :عمده مواد معدنی استان ، مواد اولیه سیمان، گچ، اهک،سنگ لاشه و مالون،مرمریت،بوکسیت،

سلستین،مارن و ....می باشد که در نه ماهه ی اول سال گذشته قریب به ۲میلیون و ۳۱۳هزار تن استخراج داشته اند.



تاریخ انتشار : 24 فروردین 1398, 11:44



» اخبار مرتبط:

  • قرار گرفتن برخی معادن غنی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حفاظت‌شده
  • صادرات 2 هزار تن سلستین به کشور چین
  • 21 هزارو 200 تن مواد معدنی در گچساران تولید شد
  • سهم 50 درصدی گچساران در سرمایه‌گذاری بالای میلیارد
  • 11 طرح صنعتی و معدنی همزمان با هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟