مشروح اخبار


» انتصاب جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد



طی حکمی از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ؛سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش راک نیوز؛باحکم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

بنا به همین گزارش کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی سید عبدالستار تقوی را بعنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمدمنصوب کرد.
مهندس سید عبدالستار تقوی دانش آموخته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد است و در رزومه شغلی وی قائم مقامی سازمان همیاری شهرداری ها و شهردار لیکک دیده می شود.
پیش از این “رحمان وفانژاد” سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان بود.
در حکم صادره امده است:
جناب اقای سید عبدالستار تقوی
سلام علیکم
با توجه به تجربه و توانایی جنابعالی و به استناد ماده ۱۷ از فصل پنجم اساسنامه سازمان همیاری شهرداری های استان و موافقت استاندار محترم و رئیس شورای سازمان به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان منصوب می شوید
امید است با استعانت از خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری “مدظله العالی” و در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل “ره” و همچنین ارتقاء جایگاه آن سازمان در سایه تعامل با ادارات و شهرداری ها در انجام وظایف محوله موفق باشید
 کیامرث حاجی زاده
 معاون هماهنگی امور عمرانی



تاریخ انتشار : 9 آذر 1400, 15:45



» اخبار مرتبط:

  • "طیبی" کهگیلویه ای ،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های تهران
  • یک انتصاب جدید در استانداری هرمزگان
  • انتصاب جدید در استانداری کهگیلویه وبویراحمد/جزییات
  • اعضای سازمان همیاری شهرداریهای کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
  • تغییرات گسترده در شهرداری شیراز + اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟