مشروح اخبار


» شهردار گچساران مدیر برتر کهگیلویه وبویراحمد درثبت وقایع حیاتی شد



رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گچساران از انتخاب شهردار گچساران به عنوان مدیر برتر در ثبت وقایع حیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، معراج سبزعلی پیش از ظهر دوشنبه به خبرنگاران گفت: درنشست شورای ثبت وقایع شهرستان گچساران "عبدالکریم قاضی فر" به عنوان مدیر برتر در ثبت وقایع حیاتی وفات انتخاب و به شورای ثبت وقایع حیاتی استان معرفی شد.

وی افزود: شهردار گچساران توانست در شورای ثبت وقایع حیاتی وفات در میان دیگر مدیران کهگیلویه وبویراحمد نیز بیشترین امتیاز را کسب کرده و به عنوان مدیر برتر ثبت وقایع وفات معرفی شد.

سبزعلی بیان کرد: شهردار گچساران به دلیل ارائه گزارشات وفات در مدت زمان قانونی به ثبت احوال گچساران در زمینه ثبت وقایع حیاتی رتبه نخست را کسب کرده است.

رئیس ثبت و احوال گچساران با بیان اینکه شهردار گچساران از سوی اداره ثبت و احوال کهگیلویه وبویراحمد به همایش مدیران برتر ثبت وقایع حیاتی کشور معرفی شده، اظهار داشت: در این همایش که امروز دوشنبه با حضور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در تهران برگزار می شود، از مدیران برتر ثبت وقایع حیاتی کشور تجلیل خواهد شد.

سبزعلی یادآورشد: شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان گچساران هرسه ماه یکبار با حضور فرماندار و رئیس اداره ثبت احوال و روسای ادارات مرتبط  تشکیل می شود.

وی افزود: در این شورا فرماندار به عنوان رئیس و رئیس اداره ثبت احوال به عنوان دبیر این شورا عملکرد مدیران شهرستان در زمینه ثبت وقایع حیاتی مورد ارزیابی قرار می گیرد.




تاریخ انتشار : 4 دی 1391, 16:57



» اخبار مرتبط:

  • افزایش30 درصدی طلاق در گچساران/ کاهش ازدواج
  • افزایش طلاق و کاهش ازدواج در گچساران
  • احوال ثبت احوال باشت وگچساران چگونه است
  • دربایگانی اسناد کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست کشوری
  • هشدار!! آمار طلاق در گچساران 14 درصد افزایش یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟